آخرین وضعیت از محمد محبی و امید نورافکن برای ادامه حضور در سپاهان


آخرین وضعیت از محمد محبی و امید نورافکن برای ادامه حضور در سپاهان

پدیده سپاهان برخلاف اخبار منتشر شده پیشنهادی از سوی تیم یونانی ندارد.

پدیده سپاهان برخلاف اخبار منتشر شده پیشنهادی از سوی تیم یونانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان این روزها مشغول انجام تمرینات خود برای شروع لیگ برتر است و بازیکنان به طور مرتب در جلسات تمرینی شرکت می‌کنند. چند خبر پیرامون این باشگاه:

* روز گذشته یک رسانه یونانی مدعی شده بود که آ.ا.ک به دنبال جذب محمد محبی، پدیده جوان طلایی‌پوشان است. باشگاه سپاهان ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند که هیچ پیشنهادی به صورت رسمی از باشگاه یونانی برای محبی به دست آنها نرسیده است. ضمن اینکه پیشنهاد باشگاه گرانادا از سوی باشگاه سپاهان و خود محبی با مخالفت روبرو شد و بدین ترتیب احتمالی این بازیکن فصل بعد در سپاهان ماندنی است.

* پروژه دریافت رضایت نامه دائمی امید نورافکن از شارلوا موفقیت آمیز نبود و حالا سپاهانی‌ها در حال مذاکره هستند تا یک فصل دیگر نورافکن را به صورت قرضی از شارلوا به خدمت بگیرند و همچنان او را در اختیار داشته باشند. مذاکرات در این زمینه مثبت بوده و احتمالا به زودی توافق حاصل می‌شود.

* تست کرونای عوامل سپاهان طبق پروتکل‌های اعلام شده انجام می‌شود و این باشگاه تا پیش از شروع لیگ برتر یک مرحله دیگر تست کرونا را انجام می‌دهد. در حال حاضر هیچکدام از سپاهانی‌ها کرونا ندارند و نورافکن هم که به این ویروس مبتلا شده بود بهبود یافته است.

* پیام نیازمند هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه‌های داخلی و خارجی ندارد و فصل بعد در سپاهان ماندنی است.

* مربی گلرهای جدید سپاهان که از بین گزینه‌های پرتغالی و فرانسوی قرار است انتخاب شود، تا پایان هفته به ایران می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در