لزوم آموزش‌های تئوری و عملی به دانشجویان


لزوم آموزش‌های تئوری و عملی به دانشجویان

منصوری گفت: علاوه بر آموزش تئوری باید آموزش عملی را هم برای رشته‌های تحصیلی تقویت کنیم، چرا که موجب کسب مهارت و دانش دانشجویان خواهد شد.

لزوم آموزش‌های تئوری و عملی به دانشجویان
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه تهران و بنیاد توسعه ملی اظهار کرد: خوشبختانه برای حمایت از کسب و کار‌ها همه دستگاه‌های رسمی کشور پای کار آمدند.

او با بیان اینکه کشور ما مانند تمام کشور‌ها در حوزه صنعت و تامین منابع انسانی متخصص دچار مشکل است، گفت: برای اینکه نیروی مورد نیاز کشور را تامین کنیم، صرف آموزش رسمی کلاسیک پاسخگو نیست.

منصوری با بیان اینکه ما علاوه بر آموزش تئوری باید آموزش عملی را هم برای رشته‌های تحصیلی تقویت کنیم، افزود: این اقدام موجب می‌شود دانشجویان علاوه بر آموزش، مهارت هم کسب کنند.

معاون اشتغال وزیر کار با بیان اینکه طرح جیکو که دانشگاه تهران و پارک علم وفناوری جهت تامین نیروی کار مورد نیاز کشور، راه اندازی کرده بسیار مناسب و میمون است، گفت: کشور ما هنوز آمادگی کافی برای تامین نیروی کار ندارد، اما با این اتصال و تفاهم نامه حتما اتفاقات خوبی در این زمینه رخ می‌دهد.

منصوری گفت: در انقلاب صنعتی چهارم، بازیگران اصلی پلتفرم‌ها هستند برای مثال کشور آلمان توانسته به طراحی این پلتفرم بپردازد.

او با بیان اینکه این همکاری و تفاهم نامه باعث شود ما هم بتوانیم در کشورمان موفق به طراحی پلتفرم شویم، افزود: با طراحی پلتفرم در این زمینه در‌های بسیاری بر کارآفرینی و اشتغال گشوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

ضرورت ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور در حوزه دانشگاهی

راه اندازی نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی در کشور/ افزایش اعتبارات کمیته امداد به ۳ هزار میلیارد تومان در سال آینده
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا