بیمارستان فردیس امسال تکمیل می شود


بیمارستان  فردیس امسال تکمیل می شود

کرج - ایرنا- استاندار البرز با بیان اینکه فردیس فاقد تخت بیمارستانی است، گفت: ساخت تنها بیمارستان فردیس که از ابتدای کار دولت تدبیر و امید آغاز شده ، امسال به پایان می رسد.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از فرمانداری فردیس در نشست با مدیران این شهرستان، افزود: اکنون اعتبارات ملی نیز برای تکمیل بیمارستان فردیس جذب شده و مطالبه مردمی باید در اسرع وقت به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه فردیس فاقد تخت بیمارستانی است، گفت: ساخت تنها بیمارستان فردیس که از ابتدای کار دولت تدبیر و امید آغاز شد و انتظار می رود که راه اندازی آن نیز طبق وعده رییس دانشگاه علوم پزشکی تا پایان سال محقق شود.

استاندار البرز اضافه کرد: استقرار ادارات و سازمان های دولتی و خدمات رسان مانند آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و امور مالیاتی نیز از جمله مطالبات مردمی است که طی هماهنگی های لازم باید نسبت به تحقق آن اقدام شود.

بیمارستان دولتی ۱۶۰ تختخوابی فردیس از مصوبات هیات دولت است که با بودجه ملی در حال ساخت است.

استاندار البرز به مشکلات کم آبی در شهرستان فردیس اشاره کرد و ادامه داد: اختصاص افزایش سهم حق آبه استان از محل سدهای امیرکبیر و طالقان نیز در دستور کار است ضمن آنکه تامین آب آشامیدنی مردم فردیس از تصفیه خانه و مخزن جدید آب شهرک جهان نما کرج را پیگیری می کنیم .

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

کلنگ ساخت تنها بیمارستان فردیس در دولت دهم به زمین شد اما عملیات اجرایی این پروژه در دولت یازدهم آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان