پیمودن مسیر توسعه پایدار؛ نیازمند توجه بیش از پیش به بازار


پیمودن مسیر توسعه پایدار؛ نیازمند توجه بیش از پیش به بازار

استاندار خراسان جنوبی گفت: رونق اشتغال، جهش تولید، پیمودن مسیر توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار، نیازمند توجه بیش از پیش به بازار و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز اصناف پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، متن پیام بدین شرح است:

« باسمه تعالی »

در آئین حیات بخش اسلام، کار، تلاش و کسب روزی حلال، ممدوح شمرده شده و در ردیف بزرگترین عبادات قرار گرفته است.

یکم تیر ماه که «روز ملی اصناف» نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است که به عنوان مجریان اهداف متعالی و بلند نظام در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینان موثر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی، نامی نیک و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشته‌اند.

رونق اشتغال، جهش تولید، پیمودن مسیر توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار، نیازمند توجه بیش از پیش به بازار و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است؛ همراهی خوب اصناف خراسان جنوبی در بحران کرونا نیز، شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.

اینجانب روز ملی اصناف را به همه صاحبان شریف و متعهد صنوف مختلف و فعالان عرصه تولیدی و اقتصادی استان خراسان جنوبی تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده است، با تکیه بر توانمندی صاحبان صنوف و تلاش مضاعف مدیران در راستای رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم؛ ان شاء الله تعالی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید