آخرین وضعیت پرونده ناوچه کنارک در سازمان قضایی نیروهای مسلح


آخرین وضعیت پرونده ناوچه کنارک در سازمان قضایی نیروهای مسلح

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین وضع پرونده ناوچه کنارک گفت: از همان لحظه که از این حادثه مطلع شدیم بدون فوت وقت ورود کردیم و دادستان نظامی تهران و بازپرس ویژه به اتفاق 3 همراه به کنارک رفتند.

به گزارش افکارنیوز،

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین وضع پرونده ناوچه کنارک گفت: از همان لحظه که از این حادثه مطلع شدیم بدون فوت وقت ورود کردیم و دادستان نظامی تهران و بازپرس ویژه به اتفاق ۳ همراه به کنارک رفتند.

اخبار سیاسی- حجت الاسلام بهرامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک گفت: از همان لحظات اولیه بدون فوت وقت وارد معرکه شدیم و صحنه را از نزدیک دیدیم. هنوز صحنه به هم نخورده بود. این پرونده در حال بررسی است و به نتایج نهایی نزدیک می‌شود.

وی گفت: تعدادی در این پرونده متهم هستند که اکنون از بیان آن معذورم، چون در طول تحقیق ممکن است تعداد متهمان کم و زیاد شود اما مسئولان ارتش و فرماندهان نیروی دریایی خواستار رسیدگی دقیق هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم در این خصوص خواستار بررسی قصور و تقصیر احتمالی شدند و بر پیشگیری از اینگونه حوادث تاکید فرمودند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: قطعاً در اینگونه مسائل اولین اشتباه، آخرین اشتباه است و ما به جد پیگیر هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟