ادعای تازه فرمانده تروریست‌های سنتکام: به خاطرفشار ایران، منطقه را ترک نمی‌کنیم


ادعای تازه فرمانده تروریست‌های سنتکام: به خاطرفشار ایران، منطقه را ترک نمی‌کنیم

فرمانده تروریست‌های آمریکا مستقر در غرب آسیا از تداوم استقرار قوای این کشور در منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ژنرال «کنث مک‌کنزی» فرمانده نیروهای تروریست آمریکا مستقر در خاورمیانه «سنتکام» در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه «واشنگتن پست» در یک اندیشکده آمریکایی از عدم خروج قوای این کشور از منطقه در نتیجه فشار ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید:

فرمانده سنتکام: رقیب آمریکا در منطقه، چین است نه روسیه

به نوشته وبگاه «میلیتری تایمز» ژنرال «کنث مک‌کنزی» فرمانده نیروهای سنتکام در گفت‌وگو با «دیوید ایگناتیوس» روزنامه نگار نشریه «واشنگتن پست» در اندیشکده «شورای آتلانتیک» گفت: «به خاطر فشار ایران، منطقه را ترک نخواهیم کرد.»

مک‌کنزی در ادامه گفت: «در حالی که ممکن است ایران گام‌های اولیه تشدید تنش را به دلیل تلاش آمریکا برای خودداری از درگیری را در اختیار داشته باشد (اما) ایران باید درک کند که آمریکا آشکارا گام‌های نهایی را در اختیار خواهد داشت.»

فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا روز پنجشنبه نیز در سخنرانی گفت که این کشور به دنبال درگیری با ایران نیست.

وی که در جریان اجلاس امنیتی «آسپن» سخنرانی می‌کرد، افزود: «ما، ایالات متحده، به دنبال درگیری با ایران نیستم و نه عربستان سعودی، نه امارات متحده عربی و نه هیچکدام از شرکا و متحدانمان در منطقه به دنبال درگیری با ایران نیستند. ما هرگز دنبال آن نبوده‌ایم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی