استاندار کرمانشاه: مدیران صرفه‌جویی کنند


استاندار کرمانشاه: مدیران صرفه‌جویی کنند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه سال 99 را سال سخت برای کشور و استان توصیف کرد و گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی توقع داریم که به منظور جلوگیری از بروز بدهکاری صرفه‌جویی را مدنظر قرار دهند.

هوشنگ بازوند عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امسال ۶۵۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل قطعه نخست طرح بزرگ سامانه گرمسیری اختصاص پیدا کرده که تاکنون از این مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
وی افزود: امیدواریم با اختصاص این مبلغ قطعه اول طرح گرمسیری که تا انتهای شهر سرپل ذهاب است به اتمام برسد.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امسال قرار است آبرسانی به حدود ۲۲ هزار هکتار از زمین های کشاورزی در قالب طرح گرمسیری به بهره برداری برسد که تاکنون ۹ هزار هکتار آن آماده بهره‌برداری است.
وی اظهار داشت: تاکنون از محل اعتبارات استانی سال ۹۹ مبلغ ۷۸۷ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و هزینه ای به استان تخصیص یافته است.
بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود از اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد تومان مشوق سرمایه‌گذاری برای کارآفرینان خبرداد و گفت: کارآفرینانی که در کرمانشاه سرمایه گذاری کنند، ۵۰ درصد سود تسهیلات بانکی آن ها از این محل پرداخت می شود.
وی به شعار سال (جهش تولید) پرداخت و گفت: ۱۰ پروژه استانی و چندین پروژه ملی در حوزه طرح های جهش تولید در کرمانشاه اجرا می شود که ۱۴۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
استاندار کرمانشاه افزود: موضوع تامین اعتبارات موردنیاز شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی سیار به روستاهای دارای مشکل آب شرب یکی از اولویت های ما است که تلاش می کنیم این اعتبارات تامین می شود.
بازوند همچنین بر سرعت دستگاه های اجرایی به منظور جذب اعتبارات تاکید کرد و گفت: در صورتی که یک دستگاه نتواند این اعتبارات را به صورت کامل جذب کند باید پاسخگو باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان