شروع به کار کلینیک «پوست» جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی


شروع به کار کلینیک «پوست» جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

کلینیک «پوست، مو و لیزر» جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار کرد.

به گزارش افکارنیوز،

کلینیک «پوست، مو و لیزر» جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی (نورین) آغاز به کار کرد.

اخبار اجتماعی- اسماعیلی مدیر کلینیک‌های درمانی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه این مرکز خدمات تخصصی در بیمارستان نورافشار راه اندازی شده است، ضمن تشریح خدمات قابل ارائه در کلینیک پوست و مو و لیزر، اظهار کرد: همه خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو شامل خدمات مراقبتی و تخصصی در این مرکز با رعایت کامل پروتکل بهداشتی درمانی ناشی از انتشار کرونا ویروس پوشش داده می‌شود.

وی ادامه داد: خدمات مراقبت پوست (انواع روش‌های پاکسازی، آبرسانی و غیره) و خدمات تخصصی شامل تزریق ژل در نواحی مختلف صورت، زاویه سازی فک، چانه، تزریق بوتاکس، خدمات جوان سازی (میکرو نیدلینگ، مزوتراپی، لیفتینگ صورت، غیره)، درمان ریزش مو با بهره‌گیری از تکنولوژی سلول‌های بنیادی و جراحی‌های کوچک نیز توسط پزشک متخصص در این مراکز ارایه می شود.

چند تخصصی بودن، قیمت مناسب و اصالت کالاها و دستگاه‌های مصرفی از مهمترین مزایای این مرکز است، از آنجا که کلینیک در بیمارستان مستقر شده همهه دستگاهها و مواد مصرفی استاندارد و مورد تایید اداره تجهیزات و داروی بیمارستان است.

پرسنل جهاد دانشگاهی، همکاران بیمارستان نورافشار و سازمان جمعیت هلال احمر می‌توانند از همه خدمات این مرکز با تخفیف ویژه بهره مند شوند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 22824025 و 09023659080 تماس گرفته و یا به نشانی میدان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان شهید پور ابتهاج، خیابان شهید خداوردی، انتهای خیابان شهید صادقین (17 غربی)، بیمارستان نور افشار، کلینیک نورین مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی