حسرت بزرگ فرانک ریبری ادامه دارد


بال فرانسوی بنفش‌پوشان فلورانس هنوز هم متعجب است چرا در سال 2013 برنده توپ طلا نشد. نوشته حسرت بزرگ فرانک ریبری ادامه دارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حسرت بزرگ فرانک ریبری ادامه دارد

فرانک ریبری هنوز هم حسرت توپ‌طلا را می‌خورد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷
حسرت بزرگ فرانک ریبری ادامه دارد

بال فرانسوی بنفش‌پوشان فلورانس هنوز هم متعجب است چرا در سال ۲۰۱۳ برنده توپ طلا نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانک ریبری که تابستان گذشته به حضور ۱۲ ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و به فیورنتینا پیوست، هنوز هم متعجب است که چرا در سال ۲۰۱۳ با وجود کسب سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا با بایرن مونیخ، جایزه توپ طلای فرانس فوتبال به وی تعلق نگرفت.

در آن دوره کریستیانو رونالدوی پرتغالی از رئال مادرید با کسب ۱۳۶۵ رأی این عنوان را به خود اختصاص داد و ریبری با کسب ۱۱۲۷ رأی پس از لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا با ۱۲۰۵ رأی، در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.

بال پیشین تیم ملی فرانسه در مصاحبه‌ای که با لوکا تونی، هم‌تیمی پیشین خود برای شبکه تلویزیونی «DAZN» آلمان داشت، درباره چرایی عدم کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۳ گفت:

وقتی حداکثر جام‌های ممکن را به دست می‌آورید، دیگر باید چه کار کنید که برنده توپ طلا شوید؟

فرانک ریبری افزود:

اگر شما هر جامی که ممکن بوده را به دست آورده‌اید و هر کاری که لازم بوده را در تیم باشگاهی‌تان و تیم ملی‌تان در زمین و خارج از زمین انجام داده‌اید، دیگر باید چه کار کنید که توپ طلا را به دست بیاورید؟

فرانک ریبری ۳۷ ساله در فصل جاری با وجود مصدومیت‌هایی که داشته، در ۱۱ بازی سری A توانسته فیورنتینا را همراهی کند که حاصل آن دو گل زده و دو پاس‌گل بوده است.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس