انتقاد پرویز پرستویی از مراسم های عروسی در شمال تهران + فیلم


انتقاد پرویز پرستویی از مراسم های عروسی در شمال تهران + فیلم

رکنا: پرویز پرستویی ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و مراسم عروسی های شمال تهران را با عروسی سیندرلا مقایسه کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، پرویز پرستویی با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش هزینه کردن در تالارهای عروسی شمال تهران را با عروسی سیندرلا مقایسه کرد.

حتما داستان کارتونی سیندرلا را دیده اید، این داستان حالا در جایی در اطراف تهران به شکلی واقعی اجرا می شود.

تالارهای عروسی شمال تهران، حالا به ماجرای سیندرلا را به واقعیت تبدیل کرده اند، با چندصد میلیون تومان هزینه در این تالارها عروسی های لوکس با قیمت هایی عجیب برگزار می شود.

ورود 80 میلیون تومانی تالارهای عروسی

برای واقعی شدن این رویا در ابتدا باید 40 تا 80 میلیون تومان هزینه ورودی آن را بپردازید. شام، گل آرایی، شمع آرایی و... آیتم های منو عروسی هستند که قیمت آن از نفری 400 هزار تومان تا 3 میلیون تومان متغیر است، حتی در اینجا برای سفره عقد شما هم گزینه های مختلفی وجود دارد، سفره عقد نقره، طلاو...اما بعد نوبت به هزینه های جانبی دیگر می رسد، هزینه هایی که عروسی شما را شبیه عروسی سیندرلا می کند.

نمایش داستان سیندرلا

برای اجاره درشکه ماجرا باید 15 میلیون تومان هزینه کنید. بازیگرانی که نمایش "سیندرلا" را اجرا می کنند، حدود 150 نفر هستند و درآمد آن ها 30 تا 60 میلیون تومان است. بعد نوبت به اجاره مشعل های حاضر در سالن می رسد، هر مشعل شبی 1تا2 میلیون تومان است. به همین دلیل به طور کلی هزینه عروسی در این تالارها تا سقف 1 میلیارد تومان هم می رسد.

همهی این ها در حالی است که هزینه برگزاری مراسم عروسی در یک تالار به طور متوسط، از کف نفری 30هزار تومان شروع می شود و هزینه آن به 30میلیون تومان می رسد، به طوری که شاید هزینه عروسی برخی مردم اندازه هزینه یک مجسمه "عروسی سیندرلا" باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا