روزنامه نگار صهیونیست/ سیسی با کودتا علیه مرسی ما را نجات داد


روزنامه نگار صهیونیست/ سیسی با کودتا علیه مرسی ما را نجات داد

ایدی کوهن روزنامه نگار صهیونیست گفت عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر با کودتا علیه محمد مرسی، اسرائیل را از یک «فاجعه» نجات داد.

روزنامه نگار صهیونیست/ سیسی با کودتا علیه مرسی ما را نجات داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی چاپ لندن در گزارشی به نقل از روزنامه نگار صهیونیست نوشت رئیس جمهور مصر با کودتا علیه محمد مرسی، اسرائیل را نجات داد.
ایدی کوهن روزنامه نگار صهیونیست گفت عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر با کودتا علیه محمد مرسی رئیس جمهور راحل، اسرائیل را از یک «فاجعه» نجات داد.
کوهن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت «محمد مرسی نزدیک بود به فاجعه‌ای برای اسرائیل تبدیل شود اگر السیسی علیه وی کودتا نمی‌کرد. این نکته را قبلا گفتم: مرسی خطری برای امنیت ملی اسرائیل بود و پس از صدام حسین آخرین رئیس جمهور مقاوم بود».
در ادامه این گزارش آمده است عومیر آدام خواننده اسرائیلی نیز از حکام امارات تشکر کرد. وی در تصاویر ویدیوئی که صفحه «اسرائیل بالعربیه» وابسته به وزارت امور خارجه اسرائیل منتشر کرده است، گفت: «اوقات شما خوش و شبتان به خیر باشد و درود به یهودیان ساکن دبی در صدر آن‌ها آقای سولی وولف. خواستم از همه شما به خاطر حمایتتان و کاری که برای یهودیان ساکن دبی انجام می‌دهید تشکر کنم».
وی افزود: «دوست دارم از فرصت استفاده کنم و از دو شخصیت مهم یعنی شیخ خلیفه بن زاید رئیس دولت امارات و شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی بسیار تشکر و قدردانی کنم. انشا الله به زودی در دبی ملاقات خواهیم کرد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان