زندگی تارکوفسکی سریال شد


زندگی تارکوفسکی سریال شد

مهر نوشت: در حالی که سریال زندگی آندری تارکوفسکی به کارگردانی کیریل سربرنیکوف ساخته می‌شود، مستندی از زندگی سرجیو لئونه نیز در دست ساخت است.

زندگی آندری تارکوفسکی کارگردان نامدار و فقید روسی در قالب یک سریال ساخته می‌شود. این پروژه که قرار است به کارگردانی کیریل سربرنیکوف ساخته شود در بازار مجازی فیلم کن عرضه خواهد شد.

به تازگی اعلام شد زندگی آندری تارکوفسکی فیلمساز برجسته روس در قالب یک مینی‌سریال توسط یک کمپانی واقع در مسکو با عنوان «هایپ فیلم» ساخته خواهد شد.

کارنامه فیلمسازی تارکوفسکی که سال ۱۹۸۶ از دنیا رفت شامل هفت فیلم بلند است که از آنها به عنوان شاهکار یاد می‌شود و شامل «کودکی ایوان»، «آندری روبلوف»، «سولاریس»، «آینه»، «استاکر»، «نوستالژی» و «ایثار» می‌شود.

این در حالی است که مستندی از زندگی سرجیو لئونه کارگردان ایتالیایی سازنده فیلم‌های وسترن نیز در دست ساخت است. این فیلم به علاقه‌مندان تصویری از پشت پرده ساخت فیلم‌هایی چون «یک مشت دلار»، «به خاطر چند دلار بیشتر» و «خوب، بد و زشت» که از آنها به عنوان سه‌گانه دلاری یاد می‌شود و نیز فیلم چهار ساعته «روزی روزگاری در آمریکا» که آخرین فیلم لئونه پیش از مرگش در سال ۱۹۸۹ بود، ارایه می‌کند.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1401296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس