منتقد منصف باشیم نه مغرض


منتقد منصف باشیم نه مغرض

کارشناس والیبال بانوان: افرادی که از فعالیت‌های فدراسیون انتقاد می‌کنند باید راهکار هم بدهند.

منتقد منصف باشیم نه مغرضمیترا شعبانیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: هم اکنون فرصت مناسبی است تا مسئولان فدراسیون با کارشناسان و افراد صاحب نظر تشکیل جلسه دهند و در خصوص راه حل‌های مربوط به پیشرفت والیبال از آن‌ها نظرخواهی کنند.
وی گفت: این روز‌های کرونایی و تعطیلات اجباری که در فعالیت‌های حرفه‌ای ورزشکاران و ملی پوشان به وجود آورده، بهترین فرصت برای برنامه ریزی در بخش بانوان است.
سرمربی سابق تیم ملی والیبال رده سنی امید در ادامه افزود: در این دوران فدراسیون می‌تواند با برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور کارشناسان روی محور مشکلات والیبال بانوان و راه‌های رفع آن بحث و تبادل نظر کند.
شعبانیان خاطرنشان کرد: اگر افراد فقط منتقد باشند سودی برای والیبال در پی ندارد، باید در کنار انتقاد‌ها راهکار هم داشته باشیم فقط در این صورت است که می‌توان به پیشرفت امیدوار بود.
وی افزود: بهتر است فدراسیون با استفاده از مربیان تیم‌های ملی، سرپرستان، اعضای کادرفنی و همه کسانی که سال‌ها در سطح حرفه‌ای به والیبال خدمت کرده اند، نسبت به تشکیل اتاق فکر اقدام کند، بطور حتم هر فردی فکر و راهکارش را در این جلسه مطرح کرده و مسیر برای برنامه ریزی بلندمدت فراهم خواهد شد.
کارشناس والیبال در ادامه گفت: تفاوتی ندارد ما چه ایده‌ای داریم فقط هدف کمک به این رشته است، حضور چندین دوره بانوان در مسابقات آسیایی از سال ۱۳۸۷ تاکنون باعث شده تا تجارب بانوان فعال تاحد قابل توجهی افزایش پیدا کند.
شعبانیان افزود: این تجارب فقط در سطح فنی نیست بلکه شامل ابعاد روحی روانی، امکانات تیم، پوشش بازیکنان می‌شودو با بیان مشکلات گذشته و ارائه راهکار برای حضوری بهتر در آینده اقدام شود.
وی گفت: بطور حتم با تفکر مثبتی که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد رشد والیبال بانوان دارد، حتما نیاز است که این جلسات برگزار شود، همچنین بهتر است از مربیان باتجربه والیبال بعنوان مشاوره استفاده شود تا عقب گرد نداشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی