5 نفر از عاملان آتش سوزی مراتع دستگیر شدند


5 نفر از عاملان آتش سوزی مراتع دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری 5 تن از عاملان آتش سوزی مراتع خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، کارآگاه علی حسینی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی مراتع و محصولات کشاورزی، ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر و هفت شهیدان برای برخورد با مخلان نظم و امنیت اقدام به گشت زنی در مناطق احتمالی آتش سوزی کرده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر طی ۲۴ ساعت گذشته حین گشت زنی متوجه دود غلیظ در اطراف زمین های کشاورزی و مراتع شدند که بلافاصله در محل مورد نظر حاضر و مشاهد کردند دو نفر در حال آتش زدن خار و خاشاک در زمین های کشاورزی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان افزود: متاسفانه به دنبال شعله ور شدن، آتش به مراتع خشک سرایت کرد و حدود سه هکتار از اراضی منابع طبیعی را سوزاند.

حسینی بیان کرد: در این راستا سه نفر که در حوزه هفت شهیدان اقدام به آتش زدن محصولات کشاورزی کرده بودند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: افراد یاد شده در تحقیقات تکمیلی پلیس انگیزه خود را آماده کردن اراضی برای کشاورزی و اختلافات ملکی بیان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان افزود: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان