اتفاق ویژه برای لژیونر ایرانی در لیگ آذربایجان


مهاجم ایرانی سومقایت یکی از برترین گلزنان فصل لیگ برتر آذربایجان معرفی شد. نوشته اتفاق ویژه برای لژیونر ایرانی در لیگ آذربایجان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتفاق ویژه برای لژیونر ایرانی در لیگ آذربایجان

آقای گلی مشترک پیمان بابایی در لیگ آذربایجان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۷
اتفاق ویژه برای لژیونر ایرانی در لیگ آذربایجان

مهاجم ایرانی سومقایت یکی از برترین گلزنان فصل لیگ برتر آذربایجان معرفی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر آذربایجان از سوی فدراسیون فوتبال این کشور نیمه تمام اعلام شد که این اتفاق تکلیف تیم قهرمان(قره باغ) و سه تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا(نفتچی باکو، کِشلا و سومقایت) را مشخص کرد. پیمان بابایی ، مهاجم ایرانی سومقایت که در ۲۰ مسابقه این فصل لیگ برتر آذربایجان تنها در یک دیدار به علت محرومیت به میدان نرفته و در ۱۹ بازی دیگر موفق به زدن ۷ گل شده، تا قبل از نیمه تمام ماندن تعطیلات به همراه سه بازیکن دیگر از باشگاه‌های قره باغ و نفتچی باکو(۲ نفر) در صدر جدول گلزنان قرار داشتند.

اکنون تعطیلی بازی‌های این فصل لیگ برتر آذربایجان موجب شد تا پیمان بابایی به همراه باگالی دابو و استیون جوزف‌مونرو (مهاجمان فرانسوی نفتچی باکو) و ماهیر امرِلی(بازیکن قره باغ) که هر یک ۷ گل به ثمر رسانده‌اند، مشترکا به‌عنوان آقای گل این رقابت‌ها معرفی شوند.

بابایی در این فصل موفق به گلزنی برابر تیم‌های قره باغ(۲ بار)، صابیل، صباح باکو، زیرا، گابالا و کشلا شده بود.

مهدی شریفی، دیگر مهاجم ایرانی سومقایت نیز در این فصل موفق به زدن ۵ گل شد و سامان نریمان‌جهان هم که از نیم‌فصل به نفتچی باکو پیوست، در ۶ مسابقه برای این تیم یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل باران / عکس نوشته هوای بارانی عاشقانه