ورزشگاه ساحلی گناوه برای برگزاری لیگ کشور در حال آماده‌سازی است


ورزشگاه ساحلی گناوه برای برگزاری لیگ کشور در حال آماده‌سازی است

گناوه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: باتوجه به حضور نمایندگان این شهرستان در لیگ باشگاه‌های فوتبال ساحلی کشور ، مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس در حال آماده‌سازی است.

رحمان عمادی روز پنجشنبه در بازدید از ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس افزود: برطرف کردن کاستی‌ها و مشکلات این مجموعه ورزشی در حال پیگیری و انجام است و امید می‌رود با کمک و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف و برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور به موقع آماده شود.

وی اظهار کرد: ورزشگاه شهدای خلیج فارس شهرستان گناوه مجموعه بسیارخوبی است و نقش مهمی در توسعه ورزش‌های ساحلی این شهرستان دارد.

عمادی بیان کرد: امید می‌رود با بهسازی و برطرف کردن کاستی‌های این ورزشگاه و برنامه‌ریزی لازم از تمام ظرفیت‌های موجود در این مجموعه نهایت استفاده برده شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان به دلیل دارابودن ساحل مناسب قابلیت بسیار خوبی در توسعه ورزش‌های ساحلی دارد و تلاش می‌شود از این ظرفیت برای رشد هرچه بیشتر جوانان این شهرستان بهره برد.

صادق عبدالهی افزود: باتوجه به اینکه تیم‌های موج و پاس در لیگ دسته یک و ملوان در لیگ برتر کشور به عنوان نمایندگان شهرستان و استان بوشهر در فصل جدید حضور دارند، امید می‌رود با همکاری دیگر نهادها از تمام نمایندگان گناوه حمایت و کاستی‌ها را برطرف کرد.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی گناوه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیات فوتبال گناوه با مجوز ستاد ملی کرونا، لیگ فوتبال ساحلی این شهرستان که فرصت خوبی برای بروز و کشف استعدادهای جوانان منطقه است آغاز به کار می‌کند.

سیدحسن کاظمی افزود: نمایندگان فوتبال ساحلی گناوه هر سال جزو تیم‌های مدعی در لیگ فوتبال ساحلی کشور بوده و خوش درخشیده‌اند.

وی اظهار کرد: امید می‌رود در فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی کشور با حمایت‌ خیران و مسئولان شهرستان و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیات فوتبال گناوه، سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ و صاحب دومین سهمیه در لیگ برتر فوتبال ساحلی شود.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد