مهمترین اشتباه مدیرعامل سابق استقلال ؛ مهدی رحمتی


مهمترین اشتباه مدیرعامل سابق استقلال ؛ مهدی رحمتی

مهمترین اشتباه مدیرعامل سابق استقلال به نظر خودش چه بوده است؟ نوشته مهمترین اشتباه مدیرعامل سابق استقلال ؛ مهدی رحمتی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهمترین اشتباه مدیرعامل سابق استقلال ؛ مهدی رحمتی

بازخوانی ماجرای جدایی رحمتی از استقلال ؛ وقتی فتحی، حسرت می خورد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۰
مهمترین اشتباه مدیرعامل سابق استقلال ؛ مهدی رحمتی

مهمترین اشتباه مدیرعامل سابق استقلال به نظر خودش چه بوده است؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین فتحی در بخشی از مصاحبه مفصلی داشته درباره جدایی مهدی رحمتی از استقلال تعبیر جالبی داشته و گفته است:

” من اگر یک اشتباه در زمان حضورم در استقلال داشتم آن جدایی ر‌حمتی است و اگر به عقب برگردم همه کار می‌کنم تا مانع از رفتن رحمتی از استقلال شوم چرا که با جدایی او استقلال یک ستون محکم و مهم را از دست داد. من قصد نداشتم به او اجازه جدایی بدهم و به استراماچونی هم گفته بودم که رحمتی را داریم و همه اینها مستنداتش موجود است ولی ظاهراً او به درخواست خانواده‌اش می‌خواست از استقلال برود و بدون اینکه با خبر باشم ناگهان دیدم تصویرش با لباس تیم شهر خودرو منتشر شد.”

مدیرعامل سابق استقلال مدعی شده که به دنبال بازگرداندن ر‌حمتی به این تیم بوده که البته تلاشش به نتیجه نرسید:

” با خود او و آقای حمیداوی هم تماس گرفتم تا مانع این اتفاق شوم ولی دیگر امکانش وجود نداشت و ما رحمتی را از دست دادیم و من واقعاً از این موضوع پشیمانم.”

رحمتی از شفر در روزهای حضور این سرمربی عجیب و غریب آلمانی در استقلال حمایت های ویژه ای داشت، اما با اتفاقات دربی نوروزی سال ۹۸ که فرشید اسماعیلی پنالتی را از دست داد، شفر، ر‎حمتی را مقصر تعویض پنالتی زن از پاتوسی به شفر دانست و رحمتی مورد انتقاد شدید هواداران استقلال در ورزشگاه و فضای مجازی قرار گرفت. در واقع شفر با آن اظهارنظر، رحمتی را مقابل هواداران قرار داد و پس از آن رحمتی دیگر برای استقلال بازی نکرد و در ترکیب تیم شفر قرار نگرفت. حتی زمانی که فرهاد مجیدی به جای شفر سرمربی موقت استقلال شد هم ر‌حمتی به دروازه استقلال بازنگشت تا او تصمیمش را برای جدایی از استقلال بگیرد.

هر چند استراماچونی خیلی از ر‌حمتی خوشش آمده بود و حتی از مدیریت باشگاه استقلال خواسته بود تا کاری کنند که او از شهرخودرو بازگردد که این اتفاق در نهایت نیفتاد. سید مهدی ر‌حمتی در بازی استقلال – شهر خودرو در اوایل بازی با برخورد گرم استراماچونی هم روبرو شد. جایی که سرمربی ایتالیایی استقلال، پیش از شروع بازی به او گفت که دوستش دارد و دوست دارد فصل آینده او به استقلال بازگردد. هر چند زمزمه های بازگشت رحمتی حتی در نیم فصل هم شنیده می شد اما استراماچونی پیش از پایان نیم فصل اول، استقلال را ترک کرد تا رحمتی در شهرخودرو ماندنی شود. خیلی‌ها در چند وقت گذشته منتظر بودند که ر‌حمتی علیه شفر افشاگری کند اما او که به ندرت حرف می زند و مصاحبه می کند هنوز در این باره صحبت نکرده است. رحمتی کلا سعی می کند با سیاست حرفهایش را بزند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی