بی ام M5 با ظاهری جذاب تر از همیشه + تصاویر


بی ام M5 با ظاهری جذاب تر از همیشه + تصاویر

بی‌ام‌و ظاهر خودروی M5 خود را با اعمال تغییراتی جدید، جذاب‌تر از همیشه کرده است.

به گزارش جی پلاس، بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای ماشین‌ها، بی‌ام‌و M5، رقیب مرسدس AMG E63، اصلاحات متعددی را دریافت می‌کند که از آن‌ها می‌توان به طراحی ظاهری جدید، فناوری جدید درون اتومبیل و شاسی دوباره تیون شده اشاره کرد.

تغییرات ظاهری خودروی لوکس بی‌ام‌وی

تغییرات بیرونی برای M5 بیشتر روی قسمت جلویی متمرکز است، جایی که یک طراحی جدید مشبک دو جداره در کنار یک سپر با ورودی‌های جدید هوا طراحی شده است. چراغ‌های جلو نیز مجدداً طراحی شده‌اند و لامپ‌های LED جدیدی به شکل L روی این خودرو آورده شده و شرکت سازنده از پرتو لیزر Dynamic Laser Matrix Beam برای روشنایی بیشتر در پرتو‌های کامل استفاده کرده است.

بی ام M5 با ظاهری جذاب تر از همیشه + تصاویر

طراحی قسمت پشتی خودرو نیز در بعضی بخش‌ها مانند دیفیوزر تغییر کرده است. همچنین اکنون یک سری جدید LED سه‌بعدی در پشت M5 تعبیه شده است. به طور کلی طراحی ظاهری این خودرو تغییرات نسبتا زیادی داشته است و بخش‌های مختلفی مانند اسپویلر و صفحه مشبک تعویض شده‌اند.

بی ام M5 با ظاهری جذاب تر از همیشه + تصاویر

تغییرات اعمال شده درون کابین بی‌ام‌و M5

تغییرات کابین مواردی را در سری ۵ استاندارد منعکس می‌کند. این موارد شامل صفحه نمایش بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی می‌شود که دارای آخرین سیستم نسل هفتم iDrive است. تلاش‌هایی نیز برای بهبود ارگونومی صورت گرفته که بر اساس آن دو دکمه جدید روی کنسول میانی تعبیه شده است.

بی ام M5 با ظاهری جذاب تر از همیشه + تصاویر

یکی از این دو دکمه به راننده اجازه می‌دهد تا به سرعت از حالت Road، که در آن تمام سیستم‌های ایمنی عملیاتی هستند، به حالت Track، که همه هشدار‌های برخورد را غیرفعال می‌کند، برود. این حالت حتی مانع از روشن شدن چراغ‌های خطر در زیر ترمز می‌شود. دکمه دیگر به سرعت شما را به حالت‌های تنظیمات فردی موتور، شاسی و جعبه استاندارد اتوماتیک هشت سرعته اتوماتیک منتقل می‌کند.

بی ام M5 با ظاهری جذاب تر از همیشه + تصاویر

اگرچه بعضی معتقد بودند قدرت بیشتری از موتور دوقلوی ۴.۴ لیتری توربوشارژ V8 این خودرو انتظار می‌رود، اما همان دو گزینه پیشرانه قدرت وجود دارد. نسخه استاندارد M5 که در انگلستان ارائه نمی‌شود ۵۹۲ اسب بخار قدرت دارد، در حالی که M5 Competition دارای قدرتی برابر ۶۱۶ اسب بخار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا