واکنش هاینر و رومنیگه به قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا


واکنش هاینر و رومنیگه به قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

رئیس و مدیرعامل باواریایی ها به قهرمانی این تیم در بوندسلیگا واکنش نشان دادند.

طرفداری - هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و کارل هاینتس رومنیگه، مدیرعامل این باشگاه به قهرمانی تیم خود در بوندسلیگا واکنش نشان دادند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، پس از پیروزی در برابر وردربرمن، بایرن مونیخ برای هشتمین بار پیاپی قهرمان بوندسلیگای آلمان شد. کارل هاینتس رومنیگه نیز به قهرمانی این تیم در بوندسلیگا واکنش نشان داده است:

ما خیلی خوشحالیم. تیم عملکرد بسیار خوبی داشت. تعریف و تمجید زیاد باید از هانسی فلیک انجام شود، کسی که کار بزرگی را انجام داد. این قهرمانی کمی عجیب و غیر معمولی بود اما ما از کسب آن خیلی خوشحال هستیم.

به دلیل کسب اولین قهرمانی خود در آلمان، احساس فوق العاده ای دارم

هربرت هاینر که اخیرا به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ منصوب شده است، نسبت به قهرمانی این تیم در بوندسلیگا واکنش نشان داده است:

مطمئنا کسب هشتمین قهرمانی پیاپی برای بایرن مونیخ بسیار ویژه و خاص است. شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمد، همه چیز را برای ما پیچیده کرده و ما را با چالش هایی جدید و غیر قابل پیش بینی مواجه کرده است. ما مفتخر و خوشحالیم که بایرن مونیخ حتی در این زمان غیر معمولی نیز مجددا نشان داد که قادر به انجام چه کارهایی هستیم. ما در حال اضافه کردن فصل جدیدی به داستان باشگاه خود هستیم. من از ته دل به تیم، هانسی فلیک و کادر مربیگری او این قهرمانی را تبریک می گویم. این اولین قهرمانی من در آلمان به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ است و احساس بسیار خوبی دارم. اکنون باید به برلین برویم. (فینال جام حذفی در مقابل بایرلورکوزن)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!