رازگشایی از مرگ مرموز فاطمه 16 ساله در پرند +عکس


رازگشایی از مرگ مرموز فاطمه 16 ساله در پرند +عکس

مرگ مرموز فاطمه قضاتی در شهر پرند، راز‌های پنهان زیادی دارد که گویا اخیرا، مادرش رازگشایی کرده است. واقعیت ماجرا این است که او از طبقه یازدهم خانه‌ای به بیرون پرت شد.

رازگشایی از مرگ مرموز فاطمه 16 ساله در پرند +عکس

خبر قتل فاطمه قضاتی، پرونده جدیدی را فرا روی افکار عمومی قرار داده است که باید آسیب شناسی شود. پرونده مرموز فاطمه قضاتی، پیچیده است. فاطمه، نه برادر داشت نه شوهر و نه خودکشی کرده است. مرگ مرموز فاطمه قضاتی در شهر پرند، راز‌های پنهان زیادی دارد که گویا اخیرا، مادرش رازگشایی کرده است. واقعیت ماجرا این است که او از طبقه یازدهم خانه‌ای به بیرون پرت شد.

داستان این گونه است که مجتبی، از اقوام فاطمه به خانه فاطمه می‌آید و دعوا و نزاعی بین آن‌ها شکل میگیرد و طبق گفته‌های مادر فاطمه، مجتبی، وی را از پنجره اتاقش در طبقه ۱۱ شهرک آسمان در پرند، به پایین پرتاب می‌کند. بدن فاطمه پس از اصابت به شیشه‌های طبقه ۵ و ۶ و شکسته شدن شیشه ها، در نهایت به زمین اصابت می‌کند و جان می‌دهد. پلیس هنوز اطمینان پیدا نکرده است که پرتاب فاطمه، ناشی از خودکشی است یا طبق گفته‌های مادر، مجتبی دخترش را به پایین پرتاب کرده است.

دختر ۱۶ ساله، عاشق پسر عموی ناتنی می‌شود. او خود را به خاطر معشوقه اش، از طبقه ۱۱ شهرک آسمان پرند به پایین پرت می‌کند و جان می‌دهد. مادرش می‌گفت که متهم، وارد خانه شده و مدعی است که سر فاطمه را به دیوار کوبیده است. اما متهم کیست؟

متهم، برادر همسر دوم مادر فاطمه است. فاطمه، محصول ازدواج مادر فاطمه با شوهر اولش است. مجتبی، متهم قتل فاطمه، نسبتی با هم نداشتند و عموی ناتنی فاطمه محسوب می‌شد. او با وثیقه ۱۰ میلیارد ریالی در ظرف ۱۴ روز آزاد شده است که مورد انتقاد مادر مقتول است. مادر فاطمه می‌گوید که مجتبی قاتل است. اما الان آزاد و رها است. اما مادر فاطمه قضاتی، هنوز مدرکی که اثبات کند که مجتبی قاتل است، ارائه نکرده است.

جزییات قتل فاطمه قضاتی چه بود؟

مجتبی پس از مدت‌ها با من تماس گرفت و گفت که برادرش که در زندان است را دیده و می‌خواهد کمک مان کند. آدرس خانه ام را به او دادم و مجتبی چند مرتبه به خانه مان آمد.

روز حادثه مجتبی با دوست دخترش به اینجا آمد، چند دقیقه‌ای گذشت که فاطمه آمد و با همه احوالپرسی کرد، “فاطمه” وقتی به نامزد مجتبی رسید به او گفت: سلام خاله و آن دختر هم جوابش را داد، اما در این لحظه مجتبی فاطمه را میمون صدا کرد و دختر من هم همان توهین را به خود او برگرداند.

دعوای لفظی آن‌ها شروع شد. من فاطمه را خیلی زود فرستادم خانه همسایه مان و به دست و پای مجتبی افتادم او می‌گفت: من از یک بچه حرف نمی‌شنوم و باید او را ادب کنم.

از شانس بد من همسایه مان خانه نبود و فاطمه به خانه بازگشت.

هنگامی که مجتبی او را دید نتوانست خشم خود را کنترل کند و تا جایی که انرژی در بدنش بود جگر گوشه ام را زیر مشت ولگد گرفت.

برگه پزشکی قانونی هم موجود است که ضرب و شتم فاطمه قضاتی توسط مجتبی را تایید می‌کند.

او سر فاطمه قضاتی را به دیوار کوبید و دست دخترم را هم شکست.

فاطمه قضاتی و من از حال رفته بودیم که با بدبختی مجتبی راضی شد خانه مان را ترک کند.

فاطمه قضاتی توسط مجتبی از پنجره بیرون پرتاب شد؟

فاطمه قضاتی پیامکی با محتوای نفرین و توهین برای مجتبی ارسال کرد که همین پیامک لعنتی باعث شد دخترم پرپر شود.
فیلمش موجود است که مجتبی با حالت عصبانیت به خانه مان برگشت.
او آپارتمان را روی سرش گذاشت که فاطمه کجاست باید ببینتش، من و دوستم که خانه مان حضور داشت دوباره به دست و پای مجتبی افتادیم و التماسش کردیم.
اما این قاتل لگدش را نثار ما کرد و ناسزای خیلی مبتذلی روانه فاطمه کرد.
فاطمه وقتی این ناسزا را شنید دوام نیاورد و از اتاقش خارج شد و به مجتبی گفت که هرچه گفتی لیاقت خودت است.
مجتبی وقتی فاطمه را که دید به سمتش دوید. دختر من هم در را بست و در اتاقش پناه گرفت.
در اتاق فاطمه قضاتی چوبی است و خیلی زود می‌شکند.
مجتبی قصد شکستن در را داشت که من گفتم کلید دست من است. مجبورم کرد در را باز کنم، باور کنید نمی‌گذاشت به پلیس زنگ بزنیم و اصلا به فکرم نرسید که او می‌خواهد فاطمه را به قتل برساند تا در را باز کردم هیچ فرصتی به فاطمه نداد، او دخترم را با دستان پر قدرتش بلند و به پایین پرتاب کرد.
آن بی رحم فرصت این را نداد که فاطمه کنار پنجره را بگیرد تا ما بتوانیم کمکش کنیم. من این صحنه را که دیدم شوکه شده بودم و اصلا در خودم نبودم.

شاهد قتل فاطمه قضاتی کیست؟

مادر فاطمه گفت که شاهد قتل، دختر دوست فاطمه است که در اتاق بود. بقیه افرادی که در خانه بودند، تا به اتاق برسند، کار از کار گذشته بود. مادر فاطمه گفته که پلیس با آزاد کردن فاطمه، جان ۲ فرزند دیگرش را هم به خطر انداخته است.

پدر فاطمه از تبریز چه می‌گوید؟
فاطمه در دوران قرنطینه کرونایی به خانه ام آمد و ۲ هفته در کنار من زندگی کرد. برخلاف شایعات در این ۲ هفته اصلا ندیدم فاطمه به جز مادرش با تلفنش صحبت کند. بین فاطمه و مجتبی هیچ ارتباطی نبود. مجتبی برادر همسر زن سابقم است و برخلاف مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده او هیچ ارتباطی با من ندارد.
بررسی‌های پرونده از سوی مقام قضایی و پلیس ادامه دارد.

منبع: روزیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی