اجرای طرح ویژه نظارت بر کالاها در البرز در دستور کار قرار گرفت


اجرای طرح ویژه نظارت بر کالاها در البرز در دستور کار قرار گرفت

کرج - ایرنا - استاندار البرز البرز گفت: از ابتدای تیر ماه امسال طرح ویژه نظارت جدی بر کالاها بر اساس شناسه و کد رهگیری در البرز آغاز می شود.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در نشست کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: استان البرز سال گذشته و همچنان در سال ۹۹ در کشفیات کالاهای قاچاق رتبه اول کشور را دارد.
وی با قدردانی از تلاش های تمام اعضای کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز البرز ادامه داد: جای خرسندی دارد که کالاهای قاچاقی که از سایر استان ها وارد البرز می شوند با مبارزات بی امان نیروهای البرزی به مقصد نمی رسند و کشف می شوند.
شهبازی با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی استان و راه اندازی پلیس اقتصادی در البرز، گفت: شناسه رهگیری کالا سال ها پیش در بسیاری از کشورها راه اندازی و نهادینه شده است.
استاندار البرز بیان داشت : باید اطلاع رسانی لازم را داشته باشیم تا نظم بازار حفظ شود و هر گونه اقدامی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه صادرات در البرز برخلاف برخی از استان ها رشد بالایی داشته، گفت: با رشد قاچاق کالا، تولید و اشتغال کاهش می یابد و فشارهای اقتصادی حاکم می شود.
شهبازی به موضوع سوخت اشاره کرد و افزود: بازنگری در سهمیه ها در البرز در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: امید است با این روند، شوق و اشتیاق تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید در سال ۹۹ تداوم یابد و در جهت افزایش اشتغال و تولید و استمرار کاهش نرخ بیکاری به بالندگی و توسعه برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها