ارتقای سرانه های بهداشتی و درمانی البرز ضروری است


ارتقای سرانه های بهداشتی و درمانی البرز ضروری است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: این استان در بسیاری از موضوعات، معین پایتخت است از این رو ضرورت دارد برای ارتقای زیرساخت های درمانی، خدماتی و امدادی آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

عزیزاله شهبازی روزسه شنبه در دیدار معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آماده هستیم تمام امکانات استان البرز را بسیج کنیم تا سپاه در این استان متراکم و پرجمعیت بیمارستان احداث کند.
وی با اشاره به شیوع کرونا و نقش سپاه در مدیریت این بیماری بویژه در استان هایی که در بحران قرار گرفتند، ادامه داد: احداث بیمارستانی در البرز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.
شهبازی گفت: یک هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در البرز ایجاد شد و سه بیمارستان نیز پس از سفر رییس جمهورب به البرز، پیش بینی شد که اکنون پیشرفت خوبی نیز دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: فرصت خدمت به مردم محدود است و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که برای مردم چه در حال و چه در آینده منشا خیر و اثر باشیم.
وی گفت: برای اختصاص زمین مناسب احداث بیمارستان سپاه پاسداران، جانمایی خواهیم کرد تا در آینده نزدیک عملیات اجرایی این مکان مهم آغاز شود.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۱۷ بیمارستان دولتی ، تامین اجتماعی و خصوصی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی