بازداشت یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مشروبات الکلی


بازداشت یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مشروبات الکلی

فرمانده مرزبانی استان کردستان از بازداشت یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مشروبات الکلی خبر داد و گفت: در جریان این عملیات یک مرزبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا مرزبانی با اعلام خبر شهادت یک مرزبان در درگیری با قاچاقچیان درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرز و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان استان کردستان در هنگ مرزی بانه نسبت به پوشش معابر و خلاءهای مرزی اقدام کردند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان افزود: در یکی از این ماموریتها ظهر روز گذشته مرزبانان حین کنترل و پایش نوار مرزی با کاروان قاچاقچیان مسلح حامل مشروبات الکلی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

وی تصریح کرد: مرزبانان بلافاصله با اخذ موضع مناسب و اجرای کمین، عرصه را بر متجاوزان و قاچاقچیان تنگ کردند و قاچاقچیان که خود را در محاصر مرزبانان دیدند بار رها کردن محموله مشروبات سعی بر متواری شدن داشتند که مرزبانان در عملیاتی سریع و منسجم در درگیری مسلحانه، موفق شدند سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از افراد دستگیر شده از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مشروبات بوده است، گفت: مرزبانان در پاک‌سازی محل، محموله بزرگ مشروبات الکلی را کشف و مانع ورود این کالای قاچاق به کشور شدند؛ در این عملیات استواردوم "علی خلیلی" بر اثر درگیری با قاچاقچیان مجروح و متاسفانه به فیض عظمای شهادت نائل شد.

مرزبانی، ضمن تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان کردستان به ویژه مرزنشینان، ماموستاهای منطقه، ریش‌سفیدان و معتمدان که خود مرزداران واقعی هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه قلیل افرادی فریب‌خورده اقدام به تردد غیرمجاز در حریم ممنوعه مرز کرده و گاها نسبت به جابه‌جایی کالای قاچاق نیز اقدام می‌کنند و به هر دلیلی به تذکرات و هشدارها و مقررات مرزی پایبند نیستند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان متذکر شد: هر فردی حریم ممنوعه مرز را در طول شبانه‌روز نقص کند با قوه قهریه مرزبانان مواجه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی