وحدت کشورهای اسلامی رمز عزت مسلمانان است


وحدت کشورهای اسلامی رمز عزت مسلمانان است

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی‌ و امام جمعه تبریز گفت: ماندگارترین شیوه‌ای که می‌تواند عزت و ابهت مسلمانان را متجلی کند، توجه به اصل وحدت و انسجام کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با وی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد و صفار هرندی، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی یاد کرد.


وی حفظ ارزش های نظام اسلامی، حفظ وحدت کلمه و پایبندی به آرمان های شهدا و اطاعت محض از رهبر عظیم الشان انقلاب را نیاز جامعه امروز دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در همه اعصار، راه و مسیر امام راحل دوام و قوام دارد تاکید کرد : رمز پیروزی ملت ما در برابر کفر جهانی حفظ وحدت بین نیروهای داخل نظام است که به برکت هدایت های امام راحل و امام حاضر دنیای استکبار در برابر این فرهنگ خوار و زبون شده است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت حزب موتلفه اسلامی افزود: در چندین دوره فعالیت این جمعیت که نقطه آغازین آن به سال ۴۲ برمی گردد، با محوریت روحانیت مبارز، عملکرد بسیار ارزشمندی در جهت حفظ اعتقادات مردم، ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حزب گفت: این مجموعه گسترده ترین و با سابقه ترین جمعیت است که در ۳۰ استان کشور فعالیت های در خور توجهی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403