مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد


مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی در این استان تا دوم تیرماه 1399 تمدید شد.

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تمدید از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش انجام شده است.

وی افزود: دلیل اصلی این تمدید درخواست های مکرر عده زیادی از والدین دانش آموزان، مدیران مدارس و مسؤولان اداره های کل آموزش و پرورش استان ها بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس برنامه و جدول زمانبندی شده مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان در کشور و این استان ۲۳ خردادماه امسال پایان یافت.

زارع پور عنوان کرد: زمان ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir به مدت هشت روز و از ۲۶ خردادماه تا دوم تیرماه امسال تمدید شده است.

وی ابراز داشت: این مدت زمان بر اساس اعلام مسؤولان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به هیچ وجه در کشور و کهگیلویه و بویراحمد قابل تمدید نخواهد بود.

تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر ۱۶۱ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!