مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد


مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی در این استان تا دوم تیرماه 1399 تمدید شد.

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تمدید از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش انجام شده است.

وی افزود: دلیل اصلی این تمدید درخواست های مکرر عده زیادی از والدین دانش آموزان، مدیران مدارس و مسؤولان اداره های کل آموزش و پرورش استان ها بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس برنامه و جدول زمانبندی شده مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان در کشور و این استان ۲۳ خردادماه امسال پایان یافت.

زارع پور عنوان کرد: زمان ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir به مدت هشت روز و از ۲۶ خردادماه تا دوم تیرماه امسال تمدید شده است.

وی ابراز داشت: این مدت زمان بر اساس اعلام مسؤولان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به هیچ وجه در کشور و کهگیلویه و بویراحمد قابل تمدید نخواهد بود.

تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر ۱۶۱ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند