فرانسه از پیروزی بر موج اول کرونا خبر داد/ پایان محدودیت ها در کل فرانسه


فرانسه از پیروزی بر موج اول کرونا خبر داد/ پایان محدودیت ها در کل فرانسه

شفقنا- رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه در حال تسریع برنامه ها برای خروج از امحدودیت های کرونا برای احیای دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو است، گفت: مبارزه با این بیماری همه گیر به پایان نرسیده است ، اما من از این پیروزی بر موج اول ویروس کرونا خوشحالم. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از فرانسه 24، به […]

فرانسه از پیروزی بر موج اول کرونا خبر داد/ پایان محدودیت ها در کل فرانسهفرانسه از پیروزی بر موج اول کرونا خبر داد/ پایان محدودیت ها در کل فرانسه

شفقنا- رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه در حال تسریع برنامه ها برای خروج از امحدودیت های کرونا برای احیای دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو است، گفت: مبارزه با این بیماری همه گیر به پایان نرسیده است ، اما من از این پیروزی بر موج اول ویروس کرونا خوشحالم.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از فرانسه ۲۴، به گفته ماکرون همه مناطق اصلی فرانسه ، از جمله پاریس و حومه آن ، از روز دوشنبه به عنوان منطقه سبز در وضعیت هشدار پایین طبقه بندی می شوند. این بدین معنی است که کافه ها و رستوران های پایتخت فرانسه می توانند به طور کامل و فقط در تراس ها و قسمت روباز بازگشایی شوند.
این در حالیست که پیش از این گفته شده بود که بازگشایی ها احتمالا تا قبل از ۲۲ ژوئن انجام نمی شود.
گفتنی است بر اساس اطلاعیه جدید فقط قلمروهای خارجی کشور فرانسه، مایوت (در اقیانوس هند) و گویان فرانسه (در آمریکای جنوبی) در سطح هشدار نارنجی باقی می مانند.
ماکرون همچنین گفت که کلیه مدارس فرانسه به جز دبیرستان ها ، از ۲۲ ژوئن به طور کامل بازگشایی می شوند ، حرکتی که باعث می شود تعداد بیشتری از والدین بتوانند به سر کار برگردند و دانش آموزان را حداقل چند روز با معلمان خود قبل از استراحت تابستانی بگذرانند.
ملاقات ویزیت های خانوادگی همچنین از روز دوشنبه در خانه های سالمندان امکان پذیر خواهد بود ، که به ویژه در اثر شیوع Covid-19 که بیش از ۲۹۰۰۰ نفر را در فرانسه کشته است ، به شدت ضربه خورده است ، اگرچه در روزهای اخیر تعداد عفونت های جدید بطور چشمگیری کاهش یافته است.
ماکرون تاکید کرد که رکود اقتصادی و هزینه نگهداری شرکت ها و وضعیت نامناسب اشتغال در بدترین رکود اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم از طریق مالیات به خانوارها منتقل نمی شود.
ماکرون گفت که دولت برای پیشگیری از اخراج پرسنل و حمایت از بخش های کلیدی از جمله حمل و نقل هوایی ، اتومبیل ، رستوران و جهانگردی ، ۵۰۰ میلیارد یورو (۵۶۳ میلیارد دلار) کمک مالی در نظر گرفته است.

اصل خبر را اینجا ببینید .

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟