پیام لبیک شهید المهندس به آیت الله سیستانی


پیام لبیک شهید المهندس به آیت الله سیستانی

شهید ابو مهدی المهندس رئیس ستاد حشد الشعبی در سال 2014 در پیام لبیک به فتوای آیت الله سیستانی برای جهاد علیه داعش سوگند یاد کرد که تا پای جان در راه حق جهاد خواهد کرد.

پیام لبیک شهید المهندس به آیت الله سیستانی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سومریه نیوز، این پایگاه خبری متن نامه ابومهدی المهندس که سال گذشته در حمله وحشیانه یک هواپیمای آمریکایی همراه با شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسید، خطاب به آیت الله سیستانی در سال 2014 را منتشر کرد. در این نامه که به مناسبت صدور فتوای جهاد کفایی علیه داعش از سوی این مرجع عالی‌قدر نوشته شده آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله العظمی سید علی الحسینی السیستانی (روحی لک الفداء)

لبیک لبیک لبیک ای فراخواننده به حق

برای توقف این حمله وحشیانه یزدی ـ تکفیری و بعثی و به منظور دفاع از مقدساتمان و حرم امامانمان حضرت علی، حسین، کاظم، جواد، هادی و امام عسکری و حضرت ابوالفضل العباس علیهم افضل الصلوات والسلام و دفاع از آبرویمان، کشورمان و همه مظلومان، با جان و مال و هر آنچه در توان داریم برای بر دوش گرفتن سلاح، جهاد و مشارکت در بسیج مقدس حسینی با شما پیمان می‌بیندیم.

هزاران مجاهد از فرزندانتان از افراد آگاه و خبره به فنون جنگی و کسانی که برای جبهه‌های نبرد علیه ظالمان، بعثی‌ها و تکفیری‌ها شناخته شده هستند، به ندای شما لبیک گفته‌اند و امروز به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیوسته‌اند و در مدیریت، سازماندهی و فرماندهی موج طوفانی مجاهدینی که در لبیک به فتوای شما راهی میادین جهاد شده‌اند، مشارکت دارند و به کمک نیروهای مسلح غیور ما شتافته‌اند که در بیشتر از یک جبهه در حال نبرد با این دشمن بی‌رحم و وحشی هستند.

مطمئن باشید ای سید ما، مطمئن باشید که ما در کمین آنها هستیم و آنها امکان عبور نخواهند داشت مگر آنکه بخواهند از اجساد ما بگذرند.

پیروزی فقط از آن خداوند عزیز و حکیم است.

ابومهدی المهندس

۱۵ شعبان ۱۴۳۵ هجری قمری
یادآور می‌شود، این مرجعیت عالی عراق، در خطبه نماز جمعه که پس از شهادت ابومهدی المهندس ایراد شد، وی را از قهرمانان نبردهای پیروزی علیه تروریست‌های داعش خواندند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس