صرف نظر از اتحاد برخی بازیکنان جهت انصراف از بازی ها، لیگ NBA تصمیم دارد تا به طور مرتب از اعضای تیم های حاضر در مسابقات آزمایش کرونا بگیرد


صرف نظر از اتحاد برخی بازیکنان جهت انصراف از بازی ها، لیگ NBA تصمیم دارد تا به طور مرتب از اعضای تیم های حاضر در مسابقات آزمایش کرونا بگیرد

لیگ NBA تصمیم دارد تا در سالم ترین شرایط ممکن بازی ها را ادامه دهد

طرفداری - لیگ NBA برنامه دارد تا ادامه مسابقات فصل 2019/20 را از 10 مرداد شروع کند و در همین راستا به طور مرتب از تیم ها و اعضای آن ها آزمایش کرونا گرفته خواهد شد.

به گزارش ESPN، لیگ NBA قصد دارد تا از تاریخ 23 ژوئن، به طور مرتب و یک روز در میان از اعضای تیم های حاضر تست کرونا بگیرد. دلیل این کار این است که هیچ فرد مشکوک به این ویروس وارد دیزنی ورلد اورلاندو نشود. 22 تیم حاضر در ادامه رقابت ها باید از تاریخ 7 الی 9 جولای خود را به محل بازی ها برسانند و به همین موضوع از یک هفته دیگر، مرتبا از آن ها آزمایش گرفته خواهد شد تا هیچ فرد مشکوکی وارد فلوریدا نشود.

اتحاد برخی بازیکنان جهت انصراف از ادامه بازی های NBA

با اینکه مسئولان NBA مقدمات شروع لیگ را تدارک دیده اند، اما این روزها NBA با بحران جدیدی مواجه شده است و آن انصراف برخی از بازیکنان به دلایل نژادپرستی از ادامه مسابقات است. ماجرا از جایی شروع شد که کایری اروینگ، گارد بروکلین نتس با اینکه قرار نیست در ادامه بازی ها به میدان برود، اما در بیانیه ای اعلام کرد که در حال حاضر زمان مناسبی برای شروع بازی ها نیست و مسائل مهم تری برای بحث وجود دارد. اروینگ از بازیکنان خواست که در ادامه بازی ها شرکت نکنند و تعداد زیادی همچون دوایت هاوارد، کارملو آنتونی، داناوان میچل، سی جی مک کالم، آستین ریورز، اوری بردلی، مایک کانلی و جوئل امبید از او در این جهت حمایت کردند و اعلام کردند که به اورلاندو نخواهند رفت. از طرفی برخی بازیکنان با اروینگ به مخالفت پرداختند و خواستار اتمام لیگ شدند که در راس آن ها لبران جیمز قرار دارد و برخی از هم تیمی های او مانند کایل کوزما و دنی گرین نیز با جیمز موافق اند. این طور که مشخص است لیگ NBA صرف نظر از این اقدام بازیکنان می خواهد به کارش ادامه دهد و بازی ها را شروع کند و باید منتظر باشیم تا ببینیم در روزهای آینده این موضوع به کجا کشیده می شود.

بیشتر بخوانید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی