پرداخت بیش از 1400 میلیارد تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی


پرداخت بیش از 1400 میلیارد تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از پرداخت بیش از 1400 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان خبر داد.

مسعود رضایی در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده کشور که امروز ۲۵ خردادماه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده لرستان تصریح کرد: با مشارکت و همکاری مردم واحدهای باقیمانده تکمیل و به مردم سیل‌زده لرستانی تحویل می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با بیان اینکه تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به سیل‌زدگان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به مردم خسارت‌دیده از سیل در لرستان پرداخت شده است.

رضایی اضافه کرد: عملیات اجرای ۱۲هزار و ۲۰۰واحد آرماتوربندی و بتن فنداسیون، ۱۱ هزار و ۸۵۰ واحد اجرای اسکلت، ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد اجرای سقف و ۱۰ هزار و ۷۵۰واحد دیوارچینی به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۸۱ هزار و ۶۴۰ تن سیمان رایگان به مردم سیل‌زده لرستانی اظهار امیدواری کرد: درآینده نزدیک شاهد جشن پایان بازسازی در مناطق سیل‌زده لرستان خواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی