بازداشت مرد سردشتی بخاطر فیلم کشته شدن بچه گراز توسط سگش


بازداشت مرد سردشتی بخاطر فیلم کشته شدن بچه گراز توسط سگش

رکنا: یک چوپان در سردشت که از کشته شدن بچه گراز توسط سگ گله فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ «موسی بهاری»، فرمانده انتظامی «سردشت» در تشریح جزئیات دستگیری این حیوان آزار گفت: روز 21 خرداد فیلمی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد فردی در سردشت با تحریک یک سگ گله وی را وادار به کشتن یک بچه گراز کرده و خودش نیز از این صحنه فیلمبرداری می‌کند که انتشار این فیلم در فضای مجازی، باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شد.

بازداشت مرد حیوان آزار

این مقام انتظامی بیان کرد: این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار توسط کارشناسان پلیس فتای این شهرستان رصد و با هماهنگی قضایی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در عملیاتی توسط کارشناسان این پلیس دستگیر شد.

سرهنگ بهاری در ادامه گفت: متهم ضمن اعتراف به این اقدام نابهنجار، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سردشت در پایان از شهروندان خواست: با کسب آگاهی از آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب به این جرایم خودداری کرده و از انجام هر عملی که باعث تشویش اذهان عمومی شود خودداری کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا