دانلود اپلیکیشن پاسخگویی خودکار به پیام‌های تلگرام مخصوص اندروید


دانلود اپلیکیشن پاسخگویی خودکار به پیام‌های تلگرام مخصوص اندروید

مجله آنلاین موبنا – عامل اصلی موفقیت تلگرام امکانات عالی و منحصر به فردی است که ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به امنیت بالا، امکان ساخت گروه و کانال، امکان ارسال بدون محدودیت فایل، قابلیت های فراوان در استفاده از استیکر و …، امکان ساخت و استفاده از ربات و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. محبوبیت و قابلیت های این پیام رسان باعث شده است...

مجله آنلاین موبنا – عامل اصلی موفقیت تلگرام امکانات عالی و منحصر به فردی است که ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به امنیت بالا، امکان ساخت گروه و کانال، امکان ارسال بدون محدودیت فایل، قابلیت های فراوان در استفاده از استیکر و …، امکان ساخت و استفاده از ربات و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. محبوبیت و قابلیت های این پیام رسان باعث شده است که خیلی ها آن را به عنوان یک ابزار برای ارتباطات کاری استفاده کنند. خیلی ها از تلگرام برای ارائه پشتیبانی وبسایت یا کسب و کار خود استفاده می کنند. برخی هم روی تلگرام با استفاده از کانال، به فروش محصول و یا ارائه خدمات می پردازند و از یک اکانت تلگرام برای مشاوره مشتریان خود استفاده می کنند. هنگامی که تعداد پیام دهندگان پایین است، امکان رسیدگی سریع به همه آن ها وجود دارد، اما هنگامی که تعداد پیام ها در یک زمان خاص به شدت بالا می رود، امکان پاسخ گویی سریع به همه پیام ها وجود نخواهد داشت و همین باعث می شود که ارتباط با مشتری ها به صورت موثری انجام نگیرد و فرصت های درآمدی بسیار از دست برود. امروز با یک اپلیکیشن برای حل این مشکل در خدمت شما هستیم. AutoResponder for Telegram – Auto Reply Bot عنوان یک اپلیکیشن برای پاسخ دهی خودکار به پیام های تلگرام، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط TK Studio 🌍 توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا با سرعت بالا به پیام های دریافتی خود پاسخ دهید. می توانید پیام های مشخصی را تنظیم کنید تا هنگام دریافت پیام، برای فرستندگان ارسال گردد. قابلیت ساخت پیام های شخصی با نام مخاطب، زمان و …. نیز، وجود دارد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AutoResponder for Telegram – Auto Reply Bot اندروید:

پاسخ دهی خودکار به پیام های دریافتی در تلگرام قابلیت تنظیم پیام به صورت جداگانه شامل بسیاری از ابزار های اتوماسیون پاسخ دهی به پیام ها هنگامی که سرتان شلوغ است پاسخ دهی به پیام های خاص ارسال پیام خوش آمد گویی برای آغاز کننده گفتگو ایجاد پاسخ های شخصی شده (با تغییر زمان، مکان، نام و …. ) برای ارسال کنندگان پیام چندین پاسخ برای یک قاعده نادیده گرفتن و یا مشخص کردن برخی از مخاطبین و گروه ها امکان زمان بندی پیام ها به همراه تاخیر دارای هوش مصنوعی با Dialogflow.com (api.ai) کار به عنوان افزونه Tasker (Tasker ابزاری برای اتوماسیون است)

اپلیکیشن AutoResponder for Telegram – Auto Reply Bot ابزاری عالی برای همه کسانی است که در تلگرام پیام های زیادی دریافت می کنند. این اپلیکیشن با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

دانلود فایل نصبی کامل برنامه با لینک مستقیم – 8 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر