اسپایک لی مجبور به عذرخواهی شد


اسپایک لی مجبور به عذرخواهی شد

ایسنا نوشت: اسپایک لی کارگردان آمریکایی برنده اسکار برای دفاع از وودی آلن در جریان یک مصاحبه رادیویی، عذرخواهی کرد.

اسپایک لی در صفحه توئیتر خود نوشت: «عمیقا عذرخواهی می‌کنم. صحبت‌های من صحیح نبود. من هیچ گاه موضوع آزار و اذیت جنسی، تجاوز و خشونت را تحمل نمی‌کنم و نخواهم کرد. این گونه رفتارها موجب بروز آسیب‌های واقعی می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را کوچک شمرد.»

اسپایک لی در مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیویی نیویورک درباره نحوه برخورد با «وودی آلن» گفته بود: «فقط می‌خواهم بگویم وودی آلن یک فیلمساز بسیار بزرگ است و این رفتار تحریمی با او عادلانه نیست. فکر می‌کنم وقتی به عقب برگردیم می‌توانیم به نوعی کشتن یک فرد را ببینیم. نمی‌دانم می‌توان یک نفر را پاک کرد گویی که هیچگاه وجود نداشته است.»

وودی آلن با مطرح شدن اتهاماتی درباره آزار و اذیت جنسی دیلان فارو در سن ۷ سالگی، مورد هجمه‌های فراوانی در هالیوود قرار گرفته است، گرچه او همواره این اتهامات را رد کرده و تحقیق پلیس در دهه ۹۰ میلادی نیز چیزی را علیه او به اثبات نرساند.

آلن پیش از این درباره ادعاهای دخترخوانده‌اش گفته است: بیش از ۲۵ سال پیش این ادعاها مطرح شد، پرونده به طور کامل توسط کلینیک سوء‌استفاده جنسی از کودکان در بیمارستان ییل نیو و سازمان رفاه کودکان نیویورک مورد بررسی قرار گرفت. آن‌ها چند ماه روی این قضیه کار کردند و مستقلاً نتیجه گرفتند هیچ تعرضی در کار نبوده است. در عوض، آن‌ها متوجه شدند که احتمالاً یک کودک آسیب‌پذیر از سوی مادر عصبانی‌اش که درگیر طلاقی پرتنش بوده، راهنمایی شده تا این داستان را سرهم کند.

۲۴۱۲۴۱
کد خبر 1399281

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر