پخش «ستایش» از شبکه سحر


تهران (پانا) - فصل اول مجموعه تلویزیونی «ستایش» با کارگردانی سعید سلطانی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

پخش «ستایش» از شبکه سحر

تهران (پانا) - فصل اول مجموعه تلویزیونی «ستایش» با کارگردانی سعید سلطانی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، این مجموعه 44 قسمتی که در 50 دقیقه آماده شده است داستان دختری جوان به نام «ستایش» است که برای نجات برادرش «محمد» از خطری که در پی فرار از خدمت سربازی او را تهدید می کند به دوست برادرش «طاهر فردوس» پناه می برد. طاهر فردوس با تمهیداتی محمد را راهی مرز می کند تا از کشور خارج شود اما محمد در مرز کشته می شود و طاهر به زندان می افتد. طاهر با رضایت خانواده محمد از زندان آزاد می شود و از آن جا که طاهر مجذوب و شیفته ستایش شده است علی رغم مخالفت خانواده با او ازدواج می کند و...
با اتمام سریال «چک برگشتی» فصل اول ستایش هر روز از ساعت 15:30 به وقت تهران با زبانگردانی و دوبله به زبان آذری توسط سلیمان فرض علی اف بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.
سعید مطلبی نویسندگی این فصل را برعهده دارد و داریوش ارجمند، نرگس محمدی، محمودعزیزی، مهدی پاکدل، محمدمهدی سلوکی، سیما تیرانداز، زنده یاد جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، شیوا خنیاگر، کریم قربانی، زهرا سعیدی، مهدی میامی، مهوش وقاری، زنده یاد ناصر گیتی جاه، زنده یاد کاظم افرندنیا، فرحناز منافی ظاهر، رضا ایرامنش، محمد عمرانی، آزیتا لاچینی، مریم بوبانی و جمعی دیگر از بازیگران کشورمان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال «ستایش» است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط