سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی انتخاب شد


سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی انتخاب شد

بوشهر-ایرنا- سرپرست تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: محمد میهن دوست مربی بدن ساز فصل گذشته این تیم به عنوان سرمربی جدید آن انتخاب شد.

اکبر فرید روز یکشنبه در در گفت و گو با ایرنا افزود: علی نادری سرمربی سابق تیم نیز برای فصل جاری هدایت تیم فرش حداد اصفهان را عهده‎دار شده‌است.

وی بیان کرد: با مجوز سازمان لیگ برای آغاز تمرین‏ تیم‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی تمرین پارس جنوبی بوشهر نیز از شنبه ۲۴ خرداد ماه با رعایت کامل پروتکل‎های بهداشتی زیرنظر میهن دوست سرمربی جدید تیم آغاز شد.

فرید ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا شرایط برگزاری لیگ متفاوت است و همانند سال گذشته ۱۲ تیم حاضر در لیگ به صورت رفت و برگشتی با یکدیگر رقابت نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر سازمان لیگ به تیم‎ها اجازه ۲۰ تا ۲۵ روز تمرین داده تا پس از آن نسبت به اعلام زمان دقیق بازی‎های لیگ برتر فوتبال ساحلی اقدام کند.

فرید افزود: با توجه به برگزاری جام باشگاه‌های جهان در مهرماه بازی‎ها لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هر طور شده باید تا شهریورماه به پایان برسد.

وی عنوان کرد: در سه ماه پایانی سال نیز تیم ملی ۲ تورنمنت حساس بین قاره‎ای امارات و رقابت‌‏های انتخابی جام جهانی در پیش دارد که بدون شک برگزاری منظم لیگ می‎تواند به تقویت تیم ملی برای حضور مقتدرانه در این رقابت‏‌ها کمک کند.

فرید در ارتباط با وضعیت پارس جنوبی در نقل و انتقالات گفت: این تیم با جدایی حسن عبداللهی، احسان درا ملی پوش جوان تیم شهرداری بندرعباس را به خدمت گرفته و سایر بازیکنان سال گذشته در تیم حفظ شدند.

وی افزود: تیم پارس جنوبی همچون فصل‌‏های گذشته مدعی کسب عنوان قهرمانی است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تیم فوتبال ساحلی بوشهر در فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در