امتحانات دانشگاه‌های اصفهان غیرحضوری برگزار می‌شود


امتحانات دانشگاه‌های اصفهان غیرحضوری برگزار می‌شود

امتحانات دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر، پیام نور و دانشگاه آزاد استان اصفهان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

مهدی رفیعی- مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت برگزاری امتحانات پایان نیمسال ۹۸-۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، اظهار کرد: به دلیل افزایش آمار شیوع کرونا و قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار، همچنین باتوجه به نگرانی دانشجویان و خانواده ها، مطابق آخرین پیگیری ها و هماهنگی های به عمل آمده با مراجع تصمیم گیری و اخذ موافقت، مقرر شد تمام امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی واحد نجف آباد به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات غیرحضوری از طریق سامانه اختصاصی آزمون مجازی واحد نجف آباد و براساس استانداردهای موجود، در همان تاریخ و ساعت مقرر در برنامه امتحانی دانشجویان انجام خواهد شد که دستورالعمل و راهنمایی لازم در این خصوص متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درخصوص برنامه امتحانی دانشجویان رشته های علوم پزشکی گفت: برنامه امتحانی این گروه از دانشجویان طبق تقویم اصلاحی که قبلا در اطلاعیه شماره ۲۴ ابلاغ شده، خواهد بود.

رفیعی افزود: برنامه کارآموزی و کارورزی این دانشجویان نیز مطابق بخشنامه های ابلاغی وزارت بهداشت و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است. امتحانات با ایجاد فرجه مناسب بین برنامه امتحانی، تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

یوسف شاقول-معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان نیز از برگزاری امتحانات این دانشگاه به شیوه مجازی خبر داد و به ایسنا گفت: امتحانات پایانی نمیسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در سه مقطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) و برای همه دانشجویان دانشگاه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: متناسب با شرایط خاص این نیمسال، بازه امتحانات تا سه هفته از روز پنجشنبه، ۵ تیرماه تا روز شنبه ۲۸ تیر، خواهد بود.

سید حسن موسوی-مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور اصفهان نیز به ایسنا، گفت: براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور امتحانات این دانشگاه از روز ۱۸ خرداد به صورت غیرحضوری بر روی سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور اصفهان شروع شد و تا ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نوع ارزشیابی به صورت غیرمتمرکز است و روش انجام آن غیرحضوری بوده و صرفاً از طریق بستر الکترونیکی و یا سایر روش‌های غیرحضوری مورد تأیید مرکز/واحد و توسط مدرسین ذیربط طراحی و انجام می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد، در راستای کاهش خطر تهدید سلامتی دانشجویان و سایر دانشگاهیان در شرایط ادامه بحران ناشی از ویروس کرونا، شورای دانشگاه (جلسه مورخ ۹۹/۳/۱۸) مقرر کرد که امتحانات تمام دروس نظری و بخش نظری دروس نظری - عملی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت غیرحضوری برگزار شود.

همچنین براساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، تاریخ برگزاری امتحانات پایان نیمسال ۲-۹۸ روزهای ۱۴ تا ۲۹ تیرماه خواهد بود که به زودی در سیستم گلستان درج خواهد شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان نیز در اطلاعیه ای درخصوص برگزاری امتحانات این دانشگاه اعلام کرد برگزاری امتحانات دانشگاه هنر اصفهان در بازه زمانی ۱۴ تیرماه ۹۹ لغایت ۲۶ تیرماه ۹۹ به صورت غیر حضوری در سامان آموزش مجازی برگزار می شود.

عالمیان- مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) نیز گفت: امتحانات دروس عمومی و معارف، به صورت برخط از روز شنبه ۲۴ خرداد تا روز پنج شنبه ۲۹ خرداد، در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) و برخی واحدهای دانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جزئیات نحوه برگزاری امتحانات مجازی دروس تخصصی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده و با هدف جلوگیری از تراکم در سامانه های مجازی، زمان بندی برگزاری امتحانات، برای دانشجویان توسعه یافته است و بعضا نیز با بازه زمانی بیشتری برگزار خواهند شد و در مرحله امتحانات دروس عمومی و معارف نیازی به دوربین (وب کم) نخواهد بود.

وی افزود: در این ایام لازم است دانشجویان برای کسب اطلاع از زمان بندی به سامانه دانشجویی خود و در خصوص نحوه حضور در امتحانات، به بخش اطلاعیه ها در سایت دانشگاه مراجعه کنند و آخرین اخبار موثق را صرفا از مبادی رسمی دانشگاه مانند صفحه روابط عمومی دانشگاه در اینستاگرام و پیام رسان ایتا، دریافت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید