تولید اسکیت برقی در ابعاد لپ تاپ که با حرکات بدن


تولید اسکیت برقی در ابعاد لپ تاپ که با حرکات بدن
اسکیت برقی در ابعاد لپ تاپ که با حرکات بدن کنترل می شود.

یک شرکت تجاری از تولید اسکیت برقی کوچکی در ابعاد لپ تاپ ۱۳ اینچ خبر داده که با کج کردن بدن به سمت راست و چپ کنترل می شود.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، شرکت کوکوآ موتورز پس از پنج سال کار و تلاش اسکیت برقی کوچک واک کار را برای پیش خرید در ژاپن عرضه کرده است.

ابعاد کوچک این اسکیت برقی حمل و نقل آن در یک کوله را برای اشخاص ممکن می کند تا بتوانند بلافاصله از آن در هر نقطه ای که خواستند، استفاده کنند. نمونه اولیه و بزرگتر واک کار نخستین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود.

مدل ورزشی این اسکیت قادر به حرکت با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت بوده و با هر بار شارژ میتوان با آن ۵ کیلومتر را پیمود. مدل عادی این اسکیت هم میتواند با حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و با یک بار شارژ مسیری حداکثر ۷ کیلومتری را طی می کند.

جنس این اسکیت از فیبر کربنی و آلومینیوم مستحکم مورد استفاده در صنایع هواپیمایی است. ابعاد اسکیت یاد شده به ۲۱۵ در ۳۴۶ میلیمتر میرسد و در زمان حرکت ۷۴ میلیمتر از سطح زمین فاصله می گیرد. وزن این محصول در مجموع ۲.۹ کیلوگرم است. دو موتور برقی قدرتمند و در مجموع چهار چرخ برای حرکت این اسکیت در نظر گرفته شده است.

همینطور چهار حسگر جهت یابی این اسکیت را با متمایل شدن وزن بدن اشخاص به راست و چپ ممکن می کنند. در صورت سقوط ناگهانی کاربر به هر علت حسگرها متوجه موضوع شده و اسکیت بطور خودکار می ایستد. قیمت این محصول ۱۸۴۰ دلار است و فعلاً تنها در ژاپن عرضه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن