فورد رنجر با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شد


فورد رنجر با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شد

کارلکس دیزاین وانت‌‌پیکاپ رنجر را به سامانه‌ی تعلیق بلند‌تر و تایر‌های چند‌منظوره‌ی آفرود مجهز و بیرون و داخل آن را نیز تریین کرده است.

فورد رنجر پیکاپ اندازه‌متوسطی است که برای استفاده‌های کاری یا آفرود‌سواری توانمند است. تیونینگ کارلکس دیزاین (Carlex Design) چهره‌ی تهاجمی‌تری به این خودرو بخشیده و داخل کابین را به تجهیزات لوکس مجهز کرده است.

تغییرات ظاهری این خودرو فورد جلو‌پنجره‌ی جدید به‌همراه شکاف‌‌دهنده‌هایی در دو طرف، پوشش بالای هدلایت‌ها، سپر بهبود‌یافته و سینی نمایان جلو را شامل می‌شود. افزون‌بر‌این، برآمدگی‌های گِل‌گیر‌ها برای جانمایی رینگ‌های پنچ‌پره و تایر‌های چند‌منظوره BF Goodrich و پله‌های لوله‌ای‌شکل در‌ها به‌همراه رول‌بارهای مشابه نمای جانبی را مزین کرده‌اند. میله‌ی بکسل سنگین هم در قسمت پشت دیده می‌شود. گفتنی است ارتفاع سامانه‌ی تعلیق این پیکاپ افزایش یافته است.

فورد رنجر با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شد

داخل خودرو از صندلی‌های طرح‌دار جلو و عقب به‌همراه نوار نقره‌ای‌رنگ مشابه ‌با دوخت کنارشان استفاده شده است. صندلی‌های جلو از برآمدگی‌های بزرگ بهره می‌برند تا سرنشینان هنگام تکان‌های خودرو، سر جایشان محافظت شوند. درنتیجه‌ی تیونینگ کارلکس دیزاین، تجربه‌ی آفرود برای فورد رنجر درکنار راحتی سرنشینان امکان‌پذیر است. درحالی‌که راننده از سامانه‌ی تعلیق بلند‌تر و تایر‌های چندمنظوره‌ی آفرود لذت می‌برد، سرنشینان در کابین مجلل راحت هستند.

شرکت فورد مشغول کار روی نسل جدید پیکاپ رنجر است. طبق اعلان اتحاد فورد و فولکس‌واگن، رنجر جدید قرار است با پلتفرم مشترک‌ با پیکاپ فولکس‌واگن آماروک ساخته شود و احتمالا مانند محصولات فولکس‌واگن برای سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند.

فورد رنجر با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!