فرماندار تالش تشکیل کارگروه بررسی مشکلات جوانان را خواستار شد


فرماندار تالش تشکیل کارگروه بررسی مشکلات جوانان را خواستار شد

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش تشکیل کارگروه احصاء و رفع مشکلات جوانان را خواستار شد و مسئولان را به ارتباط بیشتر و سازنده با قشر جوان و استفاده از توان آنها در حوزه‌های مختلف فراخواند.

سید عیسی مهدوی روز شنبه در جلسه شورای جوانان در فرمانداری تالش گفت: در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان باید تسریع و بروکراسی اداری مسیر اشتغال و ازدواج آنان برچیده شود.

وی افزود: دولت به رغم تحریم ها و مشکلات، برای اشتغال جوانان کارهای بزرگی انجام داده است و باید در مدیریت امور به جوانان اعتقاد داشته و از آنها در مدیریت ها استفاده کنیم.
فرماندار تالش با اشاره به مشکلات مردم و توصیه های مقام معظم رهبری برای بهره برداری از نیروی جوان در مدیریت جهادی، گفت: باید مشکلات مردم را بشنویم و هیچ مدیری نباید مردم را پشت در بسته نگه دارد.

او ادامه داد: همدلی و اتحاد اقشار مختلف مردم تالش، مثال زدنی است و هر جا به جوانان اعتماد کرده ایم موفق بوده ایم و باید همچنان به این قشر پرتوان اعتماد کنیم.

مهدوی افزود: جوانان در اوج شیوع کرونا نیز در کنار کادر درمانی، عاشقانه به مبارزه با این بیماری و بحران پرداختند و نیروی جوان بسیج نیز در میدان مبارزه با کرونا تلاش کرد.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و بسیاری از اجتماعات شده است و اماکن عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، به تدریج فعالیت خود را از سر می گیرند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل