توجه ویژه به کبدی بانوان همدان


توجه ویژه به کبدی بانوان همدان

رئیس هیئت کبدی استان همدان از توجه ویژه هیئت استان به توسعه کبدی بانوان خبر داد و گفت: دوره های مربیگری بانوان و کارگاه های بازآموزی مربیان برای تقویت حوزه مربیگری کبدی برگزار می شود.

سیدمصطفی موسوی در جلسه با اعضای کمیته بانوان مربی هیئت کبدی استان همدان، مربیان را سرمایه اصلی هیئت برشمرد و با اشاره به نقش آنها در جذب بازیکنان و علاقمندان به کبدی افزود: مربیان اصلی ترین نقش را در جذب و ماندگاری بازیکنان دارند به همین منظور لازم است به صورت مرتب دانش خود را به روز رسانی کنند.

وی با بیان اینکه دوره های مربیگری برای تربیت تعداد بالای مربیان و افزایش کلاس های آموزشی برگزار می شود، از مربیان کبدی استان خواستار استعدادیابی و برگزاری مرتب کلاس های آموزشی شد.

موسوی آموزشگاهی شدن رشته کبدی را فرصتی برای استعدادیابی فعال دانست و از مربیان خواست با مدارس تعامل داشته باشند و هیئت نیز هماهنگی های لازم را با مسئولان مربوطه انجام می دهد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان در ادامه برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی را برای ایجاد انگیزه در میان بازیکنان بسیار مهم خواند و گفت: به زودی برنامه مسابقات استانی در رده های سنی مختلف به شهرستان ها ابلاغ خواهد شد.

وی میزبانی مسابقات بانوان در همدان را از دیگر برنامه های هئیت عنوان کرد و یادآور شد: همدان ظرفیت میزبانی مسابقات ملی را دارد و به دنبال گرفتن میزبانی در رده ها و سطوح مختلف هستیم.

به گزارش روابط عمومی هیئت کبدی استان همدان، در ادامه جلسه هر یک از مربیان نظرات خود را برای بهبود عملکرد کمیته مربیان بازگو و مشکلات مربوط به فعالیت خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا