نمایشگاه دستاورد‌های مقابله با کرونا با ظرفیت بالای صادراتی


نمایشگاه دستاورد‌های مقابله با کرونا با ظرفیت بالای صادراتی

مدیر برگزاری نمایشگاه ”جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا“ از ارائه شرکت‌هایی با محصولات فناوری بالا و ظرفیت خوب صادراتی در این نمایشگاه خبرداد.

نمایشگاه دستاورد‌های مقابله با کرونا با ظرفیت بالای صادراتیآقای ادریس مازندرانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: این نخستین رویداد نمایشگاه بین المللی تهران پس از چند ماه وقفه به دلیل شیوع بیماری کروناست که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه متخصصان و مسئولان و مهمان‌های داخلی و خارجی دایر شده است.
وی گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ شرکت توانمند داخلی و دانش بنیان در فضایی به وسعت ۷ هزار مترمربع برگزار شده است.
مدیر برگزاری نمایشگاه ”جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا“ افزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی حضور دارند که از اوایل شیوع بیماری کرونا در کشور با تولیدات و دستاورد‌های خود به کنترل و کاهش خسارات ناشی از این بیماری در جامعه بویژه جامعه تجاری کشور شد.
آقای مازندرانی با اشاره به اینکه ۳۷ درصد فروش سازمان یافته و صادرات کشور از طریق رویداد‌های نمایشگاهی است، گفت: ارایه توانمندی‌های این شرکت‌ها گام موثری در توسعه صادرات غیرنفتی کشور است.
وی با بیان اینکه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه استاندارد‌های خاص داخلی و اروپایی را کسب کرده اند، افزود: عمده صادرات کشورمان در حوزه مقابله با کرونا در زمینه تجهیزات کنترل بیماری‌های عفونی و همچنین محصولات با فناوری‌های بالاست.
نمایشگاه ”جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا“ امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.
این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تهران و با حضور ۱۰۰ شرکت فناورانه و ۵۰ شرکت دانش بنیان دایر شده است.

جزییات بیشتر.....

آغاز به کار نمایشگاه جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا

https://www.iribnews.ir/00BUiL

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان