چاپ دعاهای منتخب صحیفه سجادیه در کربلا


چاپ دعاهای منتخب صحیفه سجادیه در کربلا

مرکز (فکر و ابداع) وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی به تازگی کتاب «المصابیح» را منتشر کرد که شرحی بر دعاهای منتخب از صحیفه سجادیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز (فکر و ابداع) وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی به تازگی کتاب «المصابیح» را منتشر کرد که شرحی بر دعاهای منتخب از صحیفه سجادیه است.

این کتاب تألیف سید احمد الصافی (مدّ ظلّه العالی) متولی شرعی آستان قدس عباسی است و در سه بخش نگارش یافته است. دعاهای منتخب این کتاب شامل شرحی بر دعای شانزدهم، هفدهم، بیستم و سی و یکم صحیفه سجادیه می باشد که در چاپخانه و مرکز نشر دارالکفیل وابسته به آستان قدس عباسی به چاپ رسیده است.

رضوان السلامی مدیر این مرکز در این باره اظهار داشت: « مرکز (فکر و ابداع) دارای کارگروه ویژه ‌ای در عرصه مطالعه و چاپ کتاب است و تحقیق، مستندسازی، ویراستاری، چاپ و انتشار کتاب با تلاشهای بسیاری انجام می شود.

این مرکز بیش از یک پروژه در دست اجرا دارد، اما درباره این کتاب ویژه، مطالب آن از میان خطبه ‌های نماز جمعه سید الصافی (مدّ ظلّه العالی) درباره شرح دعاهای صحیفه سجادیه از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۷ انتخاب و جمع‌آوری شده است.»

وی افزود: «این کتاب در مرکز کتاب و اسناد عراق ثبت شده است و شماره بین‌المللیISBN دارد.

مدیر این مرکز افزود: « کارگروه در حال حاضر مشغول تکمیل کتاب شرح دعای ابوحمزه ثمالی است که آن نیز برگرفته از فرمایشات سید احمد الصافی (مدّ ظلّه العالی) است.

وی در پایان گفت: «سید احمد الصافی (مدّ ظلّه العالی) از تلاش این کارگروه تقدیر و تشکر کرده اند و اظهار داشتند: «در خاتمه از تمام عزیزانی که در بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی، در مکتوب نمودن این سخنرانیها برای چاپ و انتشار زحمت کشیدند و کسانی که آن را ویراستاری و تایپ نمودند تقدیر و تشکر می ‌کنم. ان شاء الله خداوند این آستان قدس و سایر عتبات مقدسه را حفظ بفرماید.»

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس