درب آکاردون حفاظ پشت در ضدسرقت

حفاظ آکاردئونی که به نام های کشویی یا ریلی جمع شونده نیز شناخته میشود به نوعی حفاظ گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی درب آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند. درب های آکاردئونی مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی میباشد که 90 درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی میگردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود.

انواع محصولات امنیتی ساختمان : حفاظ درب ضدسرقت و حفاظ روی دیوار و کرکره برقی

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی یک نوع در می باشد که با روشی مدرن و به صرفه برای محل کار و منزل شما مورد استفاده قرار می گیرد. کرکره های برقی را در محیط های محتلفی می توانید استفاده کنید از جمله این محیط ها می توان به درب پارکینگ، درب انبار، پنجره و … اشاره کرد. کرکره برقی که همان کرکره درب برقی اتوماتیک می باشد امروزه نقش سهولت بخشی را با وجود ساختاری ساده ایفا کرده است. درواقع در گذشته و دهه های پیشین انسان ها برای حفاظت و یا راحتی بیشتر محیط زندگی خود از کرکره استفاده می کردند اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ساخت و طراحی دسته جدیدی از کرکره ها با نام کرکره برقی انجام شود. سابقه درب های کرکره ای در ایران به بیش از ۲۵ سال می رسد.

انواع محصولات امنیتی ساختمان : حفاظ درب ضدسرقت و حفاظ روی دیوار و کرکره برقی

مزایای استفاده از کرکره برقی :

موجب ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می شود. نسبت به سایر لوازم امنیتی از سرعت خوبی در بالا و پایین شدن برخوردار است. به راحتی می توان روی آن را رنگ آمیزی کرد. به منظور تبلیغات می توان از آن استفاده کرد. (هنگام بسته بودن مغازه) تمام اجزای استفاده شده در کرکره برقی از جمله اهرم و لوازم الکترونیکی قابل تنظیم می باشد. جلوگیری از هدر رفتن انرژی می کند. دارا بودن قابلیت شستشو کاهش آلودگی صوتی دارای مقاومت و استحکام زیبایی و تنوع قابل استفاده در هر آب و هوا دارای طول عمر خوب اشغال کردن فضای کمی از محیط دارای خواص ضد زنگ

بهترین حفاظ روی دیوار باغ و ویلا

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی جزء حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل ، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت می‌باشند به کار می‌رود. به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است. درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند.

انواع محصولات امنیتی ساختمان : حفاظ درب ضدسرقت و حفاظ روی دیوار و کرکره برقی

حفاظ روی دیوار وسیله ای برای جلوگیری از ورود مزاحم به فضای حیاط است. در مجتمع های مسکونی، آپارتمان ها، خانه های ویلایی، محوطه های کارگاهی، انبارها و ... همیشه اقدامات حفاظتی برای جلوگیری از سرقت انجام می شود. حفاظ درب آپارتمان، حفاظ پنجره دو جداره و نرده روی دیوار از متداول ترین وسیله ها برای حفاظت فضای داخل هستند. با نصب حفاظ دیوار می توان از ورود بیگانگان جلوگیری کرد اما کدام حفاظ بیشترین امنیت را ایجاد می کند؟

حفاظ شاخ گوزنی آهن سازه با ساختاری به صورت پیچی و هلالی شکل نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز می باشد که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند و به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون کوره ای استاتیک توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.