آرسن ونگر/ بارسا مهاجم لازم ندارد ولی یک مهاجم می‌خرد


آرسن ونگر/ بارسا مهاجم لازم ندارد ولی یک مهاجم می‌خرد

آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال می‌گوید بارسلونا با اینکه به مهاجم دیگری نیاز ندارد ولی یک مهاجم خواهد خرید.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی کهنه‌کار فرانسوی و سرمربی سابق آرسنال می‌گوید به اعتقاد او باشگاه بارسلونا در حال حاضر نیازی به اضافه کردن مهاجمین جدید به خط حمله‌اش ندارد ولی او معتقد است بلوگرانا نمی‌تواند در مقابل وسوسه خرید مهاجم مقاومت کند و امسال تابستان یک مهاجم جدید خواهد خرید.

گریزمان با اینکه در هفته‌های آخر قبل از وقفه لالیگا به دلیل اپیدمی کرونا پیشرفت کرده بود ولی در طول فصل نتوانست انتظارها را از خود برآورده کند. این مساله در کنار پا به سن گذاشتن لوئیس سوارز از مهمترین دلایلی بوده که باعث شده بارسلونا به شدت به دنبال جذب لائوتارو مارتینز مهاجم اینترمیلان باشد.

آرسن ونگر/ بارسا مهاجم لازم ندارد ولی یک مهاجم می‌خرد

آرسن ونگر در این باره گفت:" بارسلونا همیشه بزرگترین بازیکنها را خریده. ولی من شخصا معتقد نیستم که سوارز دیگر به کار نمی‌آید و باید با یک مهاجم جدید تعویض شود".

آرسن ونگر/ بارسا مهاجم لازم ندارد ولی یک مهاجم می‌خرد

سرمربی کهنه‌کار فرانسوی در ادامه گفت:" ولی بارسا می‌تواند یک مهاجم دیگر اضافه کند چون در این تیم مسی و سوارز مهاجمین اصلی هستند و ممکن است باشگاه به این نتیجه برسد که علاوه بر آنها به مهاجم دیگری هم نیاز دارد که بتواند برای این تیم گلزنی کند. من همچنان معتقدم گریزمان در آینده به مرحله‌‌ای می‌رسد که شروع به گلزنی کند. فعلا به نظر می‌رسد او نتوانسته خود را به شکل کامل با بارسا تطبیق بدهد. او گلزن خوبی است و شاید حالا بعد از این مهلت قرنطینه بتواند ماشین گلزنی‌اش را روشن کند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در