مقاومت به فرهنگ مردم فلسطین تبدیل شده است


مقاومت به فرهنگ مردم فلسطین تبدیل شده است

مشیر المصری تأکید کرد ملت ما تسلیم شدن را نمی‌پذیرند، زیرا مقاومت به فرهنگ تمام مردم تبدیل شده است.

مقاومت به فرهنگ مردم فلسطین تبدیل شده استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی حماس، اداره امور قدس در جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد اشغال قدس و در مخالفت با اقدامات اشغالگران در یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی تجمعی برگزار کرد.
مشیر المصری یکی از فرماندهان حماس در سخنانی در این باره گفت: این تجمع تأکیدی بر پایبندی ما به فلسطین، اتحاد و وحدت این سرزمین است، زیرا قدس تقسیم شدنی نیست و نمی‌توان آن را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرد. این ملک میراث دینی و تاریخی ملت فلسطین محسوب می‌شود.
وی اظهار داشت: ما به توافقنامه که متضمن چشم پوشی از حتی یک وجب از خاک فلسطین باشد، اعتقاد و ایمان نداریم.
مشیر المصری تأکید کرد: ملت ما به نبرد خود ادامه می‌دهد و در مقابله با طرح‌های صهیونیستی که در راستای حذف آرمان فلسطین، یهودی سازی قدس، الحاق کرانه باختری و تلاش برای اجرای معامله قرن است در خط نخست دفاع از قدس و تمام فلسطین خواهیم ایستاد.
وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست برای رهایی از توافقنامه اوسلو، در زمینه توقف روند سازش و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی به عنوان شدیدترین پاسخ به طرح‌های این رژیم، اقدامات عملی و جدی اتخاذ کنند تا رژیم هزینه اشغالگری، حماقت و دست یازی به حقوق ملت ما را بپردازد.
وی همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست دست سنگین خود را از روی سر مقاومت در کرانه باختری بردارد تا مقاومت بتواند حرف خود را بزند و ملت ما را رها کنند تا در قیام و انقلاب مردمی در مقابله با اشغالگران بپاخیزند.
وی همچنین به اشغالگران هشدار داد ترور و حذف آرمان فلسطین ریختن بنزین بر روی آتش است و ملت ما تسلیم شدن را نمی‌پذیرند، زیرا مقاومت به فرهنگ تمام مردم تبدیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا