ادارات، حساسیت بیشتری در جانمایی سایت جدید پسماند ارومیه داشته باشند


ادارات، حساسیت بیشتری در جانمایی سایت جدید پسماند ارومیه داشته باشند

ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه در راستای رعایت حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد، گفت: دستگاه‌های دخیل حساسیت بیشتری در جانمایی سایت جدید پسماند ارومیه داشته باشند تا در آینده دچار مشکل مضاعف در این بخش نشویم.

علیرضا ملامحمدی زاده روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح جانمایی سایت جدید پسماند شهرستان ارومیه افزود: بررسی تمامی جوانب در مکان یابی این سایت ضروری است و باید هر نوع مشکل مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت جلب رضایت مردم در مکان یابی سایت جدید پسماند شهرستان ارومیه اضافه کرد: مسوولان اگر با حسن نیت برنامه ها را پیش ببرند، از وقوع نارضایتی های احتمالی پیشگیری می شود.

فرماندار ارومیه بیان کرد: برنامه ریزی و نظارت بر تفکیک زباله از مبدا و انتقال نخاله های ساختمانی به محل‌های تعیین شده نیز باید به صورت جدی پیگیری شود.

ملامحمدی زاده زمان بندی برای مکان یابی سایت جدید پسماند شهرستان را ضروری دانست و گفت: دستگاه های مختلف در حد توان با شهرداری جهت تامین ماشین آلات انتقال پسماند همکاری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سایت فعلی پسماند شهرستان ارومیه در مسیر جاده سرو قرار دارد ولی باید ظرفیت جدیدی برای جلوگیری از بروز مشکل زیست محیطی در منطقه ایجاد شود.

ارومیه بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت و حدود ۲۰۰ هزار خانوار دارد و سرانه تولید پسماند برای هر خانوار نزدیک به نیم کیلو در روز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی