شرکت 15 مرحله‌ای اهالی مسجد نظام مافی در رزمایش مواسات/ از اعطای وام 110 میلیون تومانی تا توزیع 25 هزار نام رایگان


شرکت 15 مرحله‌ای اهالی مسجد نظام مافی در رزمایش مواسات/ از اعطای وام 110 میلیون تومانی تا توزیع 25 هزار نام رایگان

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در 15 مرحله به همت اهالی مسجد نظام مافی اجرا شده است، گفت: توزیع چندصد عددی سبدهای کالا، اعطای 110 میلیون تومانی وام قرض‌الحسنه و توزیع حواله 25 هزار قرص نان رایگان در این مراحل انجام شده است.

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدامات جهادی صورت گرفته از سوی مسجد جامع نظام مافی در راستای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، اظهار کرد: از اواخر اسفندماه که با بحران کرونا مواجه شدیم تا اواسط خرداد ماه رزمایش همدلی و کمک مومنانه از سوی فعالان این مسجد در ۱۵ مرحله انجام شده است.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی (واقع در خیابان جنت آباد جنوبی) بیان کرد: در همدلی اول 190 سبد کالا به ارزش 90 میلیون تومان، در همدلی دوم 313 بسته بهداشتی به ارزش 7 میلیون تومان توزیع و در همدلی سوم مصادف با نیمه شعبان به حساب 250 نیازمند 150 هزار تومان پول واریز شد. همچنین در قالب همدلی های چهارم و پنجم علاوه بر توزیع مواد ضدعفونی کننده و سمپاشی معابر توسط فعالان مسجد، بیش از 40 هزار ماسک و گان در کتابخانه مسجد و خانه های خواهران بسیجی تولید و توزیع شد.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به توزیع 110 سبد کالا به ارزش 88 میلیون تومان، توزیع حواله 25 هزار قرص نان به ارزش 40 میلیون تومان، طبخ و توزیع 1200 پرس غذای گرم بین نیازمندان در همدلی های ششم، هفتم و هشتم اهالی مسجد نظام مافی، گفت: توزیع 110 سبد کالا به ارزش 66 میلیون تومان، آزادی یک زندانی به ارزش 10 میلیون تومان، پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان به ارزش 110 میلیون تومان هم در قالب همدلی های نهم، دهم و یازدهم این مسجد انجام شد.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی تاکید کرد: طبخ و توزیع 20 هزار افطاری، توزیع 160 سبد کالا به ارزش 80 میلیون تومان، واریز مبلغ 40 میلیون تومان به مناسبت عید سعید فطر به حساب 200 نیازمند و ذبح 14 گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان نیز در همدلی های مرحله دوازده، سیزده و چهارده و پانزده اهالی مسجد نظام مافی انجام شد.

گفتنی است، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و است، همچنین، در جذب افراد به مسجد هم دارای ابتکارات جالبی است به طوری که برای حضور افراد در مسجد از همان سنین کودکی برنامه ریزی می کند. مهد کودک این مسجد هم رویکرد فعالیتش کاملاً دینی است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو