ویدیو/لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به هواپیمای مسافربری


ویدیو/لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به هواپیمای مسافربری

اصابت صاعقه به یک فروند هواپیمای مسافربری که بر فراز شهر لندن پرواز می‌کرد صحنه‌ای دلهره آور را رقم زد.

ویدیو/لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به هواپیمای مسافربری
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به یک فروند هواپیمای مسافربری در آسمان انگلیس را به تصویر می‌کشد. این حادثه در تاریخ ۶ ژوئن در آسمان شهر لندن و هنگامی رخ داد که این هواپیمای مسافربری به سمت فرودگاه «هیترو» پرواز می‌کرد.

یک شاهد عینی که با تلفن همراهش مشغول تهیه فیلم از آسمان بارانی همراه با رعد و برق لندن بود این صحنه را ثبت کرد. در ویدئویی که توسط این شهروند لندنی تهیه شده است لحظه برخورد اصابت صاعقه به هواپیما در آسمان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که هواپیما در آسمان مملو از ابر‌های سیاه در حرکت است ناگهان از سه جهت مورد اصابت صاعقه قرار می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد این صاعقه‌ها که از جهات مختلف در آسمان ظاهر شده بودند در یک نقطه به هواپیما برخورد می‌کنند. در این ویدئو صدای فیلمبردار که از دیدن این صحنه دچار وحشت شده شنیده می‌شود.


این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه صحنه وحشتناکی! هرگز دوست ندارم در چنین لحظاتی در داخل هواپیما باشم، آن هم زمانی که هواپیما به فرودگاه مقصد نزدیک شده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403