صدور3 پروانه کاربرد نشان برای محصولات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد


صدور3 پروانه کاربرد نشان برای محصولات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور 3 فقره پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی در استان خبر داد.

"بهمن رحمتی" افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی برای ۳ محصول انگور، شوید و زیتون در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.
وی تصریح کرد: پس از انجام آزمایشات روی محصول کشاورزی اگر میزان آلاینده های آن محصول در حد مجاز بوده و با استاندارهای ملی مطابقت داشته باشد به آن محصول کشاورزی پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها اعطا می شود.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: صدور این نشان استاندارد به منظور کاهش استفاده از سموم و آلاینده‌های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی است.
رحمتی خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان می‌خواهند بدانند محصول غذایی و کشاورزی را با چه کیفیت و مشخصاتی تهیه و همچنین ایمنی و سلامت محصولات کشاورزی تا چه درجه‌ای قابل اطمینان است، لذا تلاش داریم با بکارگیری این استانداردها و همکاری دستگاه های ذیربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، ضمن افزایش کیفیت محصولات کشاورزی استان در جهت ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی گام برداریم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، وی از تلاش کارشناسان اداره کل استاندارد و همکاری شایسته کارشناسان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بابت تعاملات انجام شده برای تحقق این امر مهم و ضروری، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: امیدوارم این همکاری‌ها در آینده نیز تداوم داشته باشد تا در نهایت منجر به کسب رضایت مردم شریف استان برای استفاده از محصولات سالم و استاندارد شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس