حالات زن بعد از خیانت و نشانه‌های خیانت زنان به همسر


حالات زن بعد از خیانت و نشانه‌های خیانت زنان به همسر

خیانت یکی از بزرگترین چالش‌های زندگی مشترک است. خیانت پایه‌‌های زندگی زناشویی را سست کرده و در موارد بسیاری نیز منجر به فروپاشی بنیان خانواده می‌شود. خیانت چه از جانب مرد و چه از جانب زن صورت پذیرد امری ناپسند و خلاف عهد و پیمان مشترک زناشویی است و کمتر کسی با وجود اثبات خیانت […]

0
(0)

خیانت یکی از بزرگترین چالش‌های زندگی مشترک است. خیانت پایه‌‌های زندگی زناشویی را سست کرده و در موارد بسیاری نیز منجر به فروپاشی بنیان خانواده می‌شود. خیانت چه از جانب مرد و چه از جانب زن صورت پذیرد امری ناپسند و خلاف عهد و پیمان مشترک زناشویی است و کمتر کسی با وجود اثبات خیانت طرف مقابل در زندگی مشترک به زندگی ادامه داده و این اقدام را نادیده می‌گیرد. آن دسته از افرادی که با وجود خیانت همسران‌شان پایبند زندگی بوده و بنیان‌های خانوادگی را پایدارنگه می‌دارند، با چالش‌های جدیدتری روبرو خواهند بود. آنچه که امروزه متاسفانه در تعداد کثیری از خانواده‌ها مشاهده می‌شود خیانت زنان نسبت به مردان است و دقیقاً به همین دلیل است که آقایان به دنبال کشف نشانه‌ها و حالات زن بعد از خیانت هستند. بر طبق آمار جهانی متاسفانه کشنده‌ترین حس، احساس خیانت عزیزترین فرد زندگی شناخته شده است. از خاطر نبرید که تنها، حس موضوع کشنده است چه برسد به اثبات آن…

قبل از بیان نشانه‌‌ها و علائم خیانت زنان ذکر این نکته مهم است که این موارد تنها نشانه‌ها و علائمی بوده که صددرصد به اثبات نرسیده و مطلق نیستند پس نباید به طور کلی به آن تکیه کرد و مثلاً گفت چون بیشتر این علائم و نشانه‌ها در فرد مورد نظر دیده می‌شود پس او به شما و زندگی‌تان خیانت کرده است. علاوه بر این، دانستن این مسائل می‌تواند خود منجر به شک به طرف مقابل شده و به تنهایی مخرب رابطه زناشویی باشد. طبق نظر روانشناسان بهتر است به جای آنکه به دنبال حالات خیانت زنان، نشانه‌ها و علائم خیانت در رفتار و کردار او باشید به دنبال دلایلی باشید که منجر به خیانت زنان شده است.

امروزه یکی از بزرگترین معضلات زندگی زناشویی، طلاق عاطفی است که بسیاری از زوجین با آن روبرو هستند و این مورد از طلاق عاطفی، بسیار خطرناک‌تر و آسیب‌پذیرتر از طلاق قانونی است زیرا دو طرف در یک رابطه قانونی باقی می‌مانند که آن هم دلایل متعددی دارد و یکی از اساسی‌‌ترین آن دلایل وجود فرزند است اما به راحتی و در آگاهی کامل طرف مقابل دست به خیانت زده و تصور می‌کنند که با این کار فرزندانش متوجه موضوع نشده و زندگی سالم‌تری دارند. یک فرد سالم که خواستار زندگی سالمی نیز می‌باشد خیانت همسر به خصوص زن را نمی‌‌پذیرد و نمی‌خواهد که شاهد خیانت او باشد. آیا تا به حال هیچ مردی با خود این فکر را کرده که چرا همسرش دست به خیانت به او می‌زند و با وجود تعهدی که دارد به دنبال رابطه با مرد دیگری می‌رود؟ از خاطر نبرید که یک زن هیچگاه دوست ندارد خیانت کرده و ننگ خیانت کار بودن را به دوش بکشد. اگر مرد زندگی‌اش به نیازها، تمایلات جنسی، عواطف زن و نیازهای عاطفی و احساسی‌اش در کنار فراهم کردن امکانات رفاهی و حمایت مالی توجه کند شاید هیچ‌گاه هیچ زنی خیانتکار نمی‌شد و تنها زنانی دچار خیانت به مرد زندگی‌شان می‌شدند که دچار اختلالات روحی و جنسی مانند تمایل به تجربه، امتحان و تنوع طلبی هستند.

حالات زن بعد از خیانت و نشانه‌های خیانت زنان به همسریکی از بزرگترین معضلات زندگی زناشویی، طلاق عاطفی است که باعث خیانت زنان به همسر می‌شود

نشانه‌های خیانت زنان به همسر

در ادامه قصد داریم نشانه‌ها و علائم خیانت زنان به مردان را شناسایی و عنوان کنیم. این نشانه‌ها می‌تواند برای هر دو جنس زن و مرد مشترک باشد اما بیشتر در مورد زنان صدق می‌کند.

۱- بین شما و همسرتان فاصله عاطفی ایجاد شده است
خودتان متوجه فاصله عاطفی ایجاد شده ما بین خود خواهید شد، حتی اگر برای مدت کوتاهی نیز با همسرتان زندگی کرده باشید متوجه تغییر حالت و عواطف زن زندگی‌تان خواهید شد. او دیگر به شما و نیازهای شما علاقه نشان نمی‌دهد و به مرور متوجه خراب شدن رابطه احساسی‌تان خواهید شد.

۲- وقت کافی با شما نمی‌گذارند
در حالی که فاصله عاطفی نشانه کیفیت رابطه عاطفی و زناشویی است، این مورد یعنی گذران وقت کافی با شما نشانه مشکل در رابطه عاطفی است. شما شاهد این مسئله خواهید بود که رفته ‌رفته زمان کمتری را به یکدیگر اختصاص داده و دیگر به جایی می‌رسد که هیچ وقت دو نفره و مشترکی با یکدیگر نخواهید داشت.

۳- پنهان کاری می‌کند
پنهان کاری، یکی دیگر از موارد و نشانه‌های خیانت زنان در روابط زناشویی است و فرد پنهان کار حاضر نیست اجازه دسترسی به اموال شخصی چون گوشی موبایل و محتویات درونش را در اختیارتان قرار دهد. همچنین ساعات طولانی را مخفیانه با موبایل صحبت کرده و یا ساعات زیادی را مخفیانه در بیرون از منزل می گذراند، سپس به دروغ به شما می‌گوید که در منزل حضور داشته است و زمانی که شما از او می‌خواهید توضیح دهد دقیقاً کجا بوده از پاسخ سئوال شما سرباز زده و یا با گفتن دروغ مکان حضورش را پنهان می‌کند.

۴- بیش از پیش به سر و وضع ظاهرش رسیدگی می‌کند
اگر همسر شما زنی ساده یا معمولی باشد و خیلی به ظاهر خود رسیدگی نمی‌کرده و اکنون به طور مداوم تغییرات ظاهری در خود ایجاد می‌کند مانند تغییر مداوم رنگ موها، سبک آرایش و لباس پوشیدن در بیرون از منزل باید به رفتار و اعمالش در بیرون از منزل و رفت و آمدهایش شک کنید. البته هنوز هم نمیتوان به طور صد درصد گفت که این کارها و این تغییرات را به منظور جلب توجه مرد دیگری غیر از شما انجام می‌دهد.

۵- از مرد و یا مردان دیگر تعریف می‌کند
این مورد از جمله مواردی است که در کنار موارد دیگر می‌تواند این یقین را به شما بدهد که پای نفر سوم رابطه باز شده و یا باز خواهد شد. صریحاً از رفتار، اعمال و تیپ ظاهری فردی تعریف کرده و یا حتی مثلا می‌گوید که فلان مردها در فلان شبکه اجتماعی طبع زیبا، دلپذیر و تحریک کننده داشته و مدام از شوخی‌ها و لطایف آنها در حضورتان تعریف می‌کند و آنها را به شما ترجیح داده و از وجود شما به شدت انتقاد می‌کنند.

حالات زن بعد از خیانت و نشانه‌های خیانت زنان به همسرزن خیانتکار به هیچ وجه شما را در حضور دیگران تایید نمی‌کند و دائما به دنبال این است که مانند یک دشمن به شما حمله کرده و از شما و رفتارتان انتقاد کند

۶- اهمیت کمتری به شما می‌دهد
شما به خوبی قادر خواهید بود این عدم گذراندن وقت کافی برای رسیدگی به امور شما را در اعمال و رفتارش مشاهده کنید. او دیگر مانند گذشته به لباس‌هایی که به تن می‌کنید، عطری که می‌زنید، به پاکی و اتوکشیده بودن لباس‌هایتان اهمیت نمی‌دهد و بیشتر زمان خود و زندگی‌اش را با دوستان و در بیرون از منزل سپری می‌کند و یا حتی اگر در منزل هم حضور دارد کمتر به شما و صحبت با شما دل می‌دهد.

۷- شما را تشویق به ارتباط بیشتر با دوستانتان می‌کند
یک زن زندگی هیچگاه حضور شخص سوم چه از جنس مخالف و چه همجنس خود را در زندگی مشترک پذیرا نیست. این ذات و طبیعت زن بوده که نمی‌‌تواند در رابطه نفر دوم باشد و یا نادیده گرفته شود، بنابراین یک زن نمی‌پذیرد که شما ساعات طولانی را با دوستانتان و خارج از منزل سپری کنید. اگر اصرار بسیار به این امر دارد می‌‌توانید شک کنید که احتمالا شما را مشغول کرده و می‌خواهد تنها باشد.

۸- مثل سابق شریک امور زندگی‌تان نیست
یک زن خوب و پایه زندگی همیشه و در همه امور غمخوار مسائل و مشکلات شماست و برایش مهم است که روزتان را چگونه سپری کرده و چه دغدغه‌های مالی، عاطفی، جسمی و جنسی دارید و به دنبال برطرف کردن این مسائل تا جای ممکن است. اما زنان خیانتکار فقط و فقط به امور شخصی خود و وضع ظاهری خود می‌رسند و اهمیت نمی‌دهند که شما زندگی خود را چگونه می‌گذرانید.

۹- بدجنس شده و رفتار نامناسبی با شما دارد
زن خیانتکار به هیچ وجه شما را در حضور دیگران تایید نمی‌کند و دائما به دنبال این است که مانند یک دشمن به شما حمله کرده و از شما و رفتارتان انتقاد کند، این دسته از زنان برای توجیه خیانت خود شما را فردی بی‌دست و پا و بی‌لیاقت جلوه داده تا سرپوشی بر روی کار خود گذاشته و دیگران را مجاب کنند حق را به آنها بدهند.

۱۰- هیچ وقت برای عشق بازی با شما به برقراری رابطه با شما پیش قدم نمی‌شوند (دنیا دنیا هم بگذرد انگار او نیاز جنسی ندارد)
عظیم‌ترین نشانه خیانت زنان به مردان می‌تواند این قضیه باشد البته باز هم نباید بی‌گدار به آب بزنید و او را محکوم کنید، اما هر زنی با هر نیاز جنسی و با هر طبعی که باشد به هر حال تقاضای نیاز جنسی از شما خواهد داشت، حتی اگر مغرورترین زن روی زمین هم باشد، به هر حال این یک نیاز فطری است که باید با شما رفتار کند مگر آن که جای دیگری این نیاز برطرف شود.

حالات زن بعد از خیانت و نشانه‌های خیانت زنان به همسراگر همسرتان تماس‌های مشکوک، متعدد و وقت و بی‌وقت دارد باید پیگیر جدی ماجرا باشید و به رابطه او با فرد دیگری یقین پیدا کنید

۱۱- وقتی با او در قبال رفتارش برخورد می‌کنید شما را مقصر دانسته و محکوم می کند
هیچگاه رابطه با دیگری را نمی‌پذیرد و این کارش را انکار می‌کند. در واقع ماجرا را وارونه جلوه داده و به شما نسبت می‌دهد و سعی دارد با محکوم کردن اعمال شما خود را تبرئه کرده و خیانت را به شما نسبت دهد.

۱۲- هیچگاه آنجا که می‌گوید حضور ندارد
یکی دیگر از دلایل و نشانه‌هایی که می‌تواند شک شما را به یقین تبدیل کند این است که اگر در کمین او بنشینید هیچگاه در محلی که می‌گوید هستم حضور ندارد.

۱۳- گذشته‌ای بی بند و بار داشته است
اگر قبلاً به فرد دیگری خیانت کرده و با کسی به هم زده پس با شما نیز همان کار را خواهد کرد. اگر به بی‌وفایی و خیانت به فرد دیگری قبل از شما اعتراف کرده و حالا شما نیز شواهدی مبنی بر خیانت به خودتان در یافته‌اید پس احتمالاً به پای شما هم نمی‌ماند و به شما خیانت کرده است.

۱۴- وابستگی شدید به تلفن همراه و صحبت بیش از حد با تلفن در مکانی دارد که شما حضور ندارید (تماس‌های مشکوکی که هیچ وقت ثبت نمی‌شوند)
اگر همسرتان تماس‌های مشکوک، متعدد و وقت و بی‌وقت دارد که در حضور شما نیز حاضر به صحبت با فرد تماس گیرنده نیست و اتاق خلوتی را برای این کار بر می‌گزیند و زمانی که شما دلیل این کارش را می‌خواهید طفره رفته و یا به دروغ یکی از اقوام را تماس گیرنده معرفی می‌کند باید پیگیر جدی ماجرا باشید و به رابطه او با فرد دیگری یقین پیدا کنید.

منبع: Women’s infidelity to the wife

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

ثبت امتیاز

امتیاز مطلب 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که به این مطلب رای می‌دهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان